رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف – روسیه؛حامد طالبی زرین کمر صاحب مدال برنز شد

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف – روسیه؛حامد طالبی زرین کمر صاحب مدال برنز شد
در پایان رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه که روزهای 11و 12 آذرماه و با شرکت کشتی گیرانی از ایران، روسیه، اوکراین، قزاقستان، ازبکستان، اوکراین، بلاروس و چند کشور دیگر در شهر ماخاچ کالا پایتخت جمهوری داغستان روسیه برگزار شد، احسان امینی در وزن 84 کیلوگرم و حامد طالبی زرین کمر در وزن 96 کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شدند و پنج آزادکار دیگر کشورمان به مقام پنجم رسیدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛در روز دوم این مسابقات حامد طالبی در وزن 96 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و مهران میرزایی و عباس طحان در وزن 96 کیلوگرم، آرش دنگسرکی در وزن 60 کیلوگرم و پرویز هادی در وزن 120 کیلوگرم پنجم شدند.

بر این اساس، در وزن 96 کیلوگرم حامد طالبی زرین کمر پس برتری مقابل دو کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی مقابل شامیل احمد اف قهرمان سابق جوانان جهان از روسیه شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد و با پیروزی برابر عباس طحان صاحب مدال برنز شد. طحان در همین وزن در دور اول مقابل شامیل احمداف روس شکست خورد و در دیدار رده بندی مغلوب طالبی شد و به مقام پنجم رسید.

مهران میرزایی در وزن 96 کیلوگرم که در دور نخست مقابل عبدالسلام گادیسوف قهرمان اروپا در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر و 3 بر یک مغلوب شده بود با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافت اما در این مرحله مقابل کشتی گیر آذربایجانی مغلوب شد و به مقام پنجم رسید. الیاس بختیاری در همین وزن در دور نخست مقابل نماینده روسیه شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 120 کیلوگرم پرویز هادی که در دور نخست مقابل کشتی گیری از روسیه به پیروزی رسیده بود در دور دوم مقابل محمد رضا آذرشکیب دیگر نماینده کشورمان در سه تایم به پیروزی رسید، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود دارنده مدال جوانان جهان مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد و در این مسابقه مقابل حریف روس خود شکست خورد و به مقام پنجم رسید. در همین وزن آذرشکیب که در دور اول حریف روس خود را شکست داده بود با توجه به حضور نیافتن هادی در دیدار فینال شانس کسب مدال را از دست داد.

روسلان شیخ اف بلاروسی دارنده مدال برنز جهان که اخباری مبنی بر خداحافظی وی به گوش می رسد در زادگاه خود و در رقابتهای وزن 120 کیلوگرم به میدان رفته بود.

در وزن 60 کیلوگرم آرش دنگسرکی که در دو دور حریفانی از روسیه را مغلوب کرده بود در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیر دیگری از کشور میزبان مغلوب شد و در دیدار رده بندی نیز مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و به مقام پنجم رسید. دولت نیازبیکوف قزاقستانی دارنده مدال برنز جهان از نفرات سرشناس حاضر در این وزن بود.

در وزن 74 کیلوگرم ایمان محمدیان دردور اول مقابل حریف روس خود شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. در همین وزن مصطفی حسین خانی پس از برتری مقابل کشتی گیری از آذربایجان در دور دوم به حریف روس خود باخت و نتوانست صاحب مدالی شود.

 
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.