رییس انجمن موی تای:از یکصد کشور برای حضور در جام ریاست جمهوری دعوت کرده ایم/از حمایت های کمیته ملی المپیک تشکر می کنیم

رییس انجمن موی تای:از یکصد کشور برای حضور در جام ریاست جمهوری دعوت کرده ایم/از حمایت های کمیته ملی المپیک تشکر می کنیم
رییس انجمن موی تای ضمن تشکر از حمایت کمیته ملی المپیک بویژه بهرام افشارزاده از این انجمن گفت : برای حضور در سومین دوره موی تای جام ریاست جمهوری از یکصد کشور دعوت کرده ایم و برنامه ریزیها برای برگزاری هرچه بهتر این رقابتهای معتبر ، آغاز شده است .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی جواد نصیری  اضافه کرد : باحمایت و تلاش اقای افشارزاده و همچنین ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی ، تمرینات امادگی تیم ملی موی تای جوانان بزودی آغاز می شود و ما قصد داریم جوانان اتیه دار و مستعد را به رقابتهای جهانی ترکیه که اسفندماه امسال در شهر استانبول برگزار می شود ، اعزام نماییم .
وی با تاکید بر اینکه سومین دوره مسابقات بین المللی جام ریاست جمهوری با حضور کشورهای مطرح جهانی در تهران برگزار می شود ،افزود : از یکصد کشور برای حضور در این مسابقات معتبر دعوت کرده ایم و هدف ما این است که این بار میزبانی قوی تر از گذشته باشیم .
همچنین در نظر داریم در رقابتهای جهانی تایلند که بهمن ماه امسال در این کشور برگزار می شود ، حضور یابیم تا ملی پوشان با قدرت مضاعف خود را برای حضور در جام ریاست جمهوری ایران که اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار می شود ، حضور یابند.
رییس انجمن موی تای درباره ادامه فعالیت "دانای پاسیتیکال" مدرس نام اشنای تایلندی در کشورمان گفت : در نشست رضایت بخشی که با دبیرکل کمیته ملی المپیک داشتیم ، ایشان از اقدام انجمن موی تای مبنی بر حضور این مدرس در استانها و اموزش علاقه مندان در کشورمان ، ابراز رضایت کرد و مقرر شد ایشان کماکان به این فعالیت سازنده و موثر خود ادامه دهد.
وی در ادامه گفت : پاسیتیکال مدرس جهانی است و سابقه سرمربیگری در تیم های ملی تایلند ، سنگاپور ، مالزی و چند کشور یگر مطرح در کارنامه خود دارد. این مدرس تاکنون در شش استان کشورمان ، دوره های اموزشی برگزار کرده که استقبال خوبی از آن شده است .
ایشان شش ماه دیگر در کشورمان خواهد بود و ما قصد داریم از دانش و تجارب این مدرس مجرب تایلندی در تیم های ملی نیز استفاده کنیم .
نصیری در ادامه با تاکید بر اینکه پوشش اسلامی ملی پوشان زن ایرانی مورد تایید مسوولان موی تای جهانی و کشورهای اسلامی قرار گرفته ، گفت : این پوشش حتی مورد استقبال برخی از کشورهای اسلامی قرار گرفته و سوای این مسئله ، موی تای کاران ما نشان داده اند که در عرصه اسیا و جهان پتانسیل بالایی برخوردار هستند.
وی گفت : در صورت حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزشی بانوان ، موی تای کاران خانم کشورمان توانایی آنرا دارند که با پوشش اسلامی و توان فنی بالا ، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند و افتخار افرین شوند.

 
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.