سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان : مقابل رومانی بهتر از ترینیداد بازی کردیم

سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان : مقابل رومانی بهتر از ترینیداد بازی کردیم
سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان جوان ایران در دیدار مقابل رومانی گفت : در بازی امروز مغلوب قدرت و توانایی های برتر حریف شدیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  نادر غفوری با بیان این مطلب افزود : ملی پوشان جوان ایران در بازی امروز مقابل رومانی نمایش فنی بهتری داشتند و هماهنگ تر از مسابقه اول ظاهر شدند ولی قدرت و توانایی های فنی بالای حریف مانع از کسب نتیجه مطلوب شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی تیم ایران بازی به بازی بیشتر می شود و قطعا در مسابقات آینده می توانیم کیفیت فنی بهتری را به نمایش بگذاریم ، اظهار داشت : پس از انجام دو مسابقه در رقابتهای جهانی بازیکنان در شرایط روحی و فنی خوبی قرار دارند و در بازی فردا مقابل یونان که برای مان حکم یک مسابقه تدارکاتی جدی را دارد با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

غفوری با بیان اینکه دیدار چهارم تیم ایران مقابل ازبکستان برای صعود ایران تعیین کننده خواهد بود ، اظهار داشت : هر چند بازی برابر ازبکستان سخت و دشوار است ولی ایران همواره در رده های سنی مقابل ازبکستان پیروز بوده و توانستیم با نمایشی نزدیک مقابل این تیم پیروز باشیم و امیدوارم این بار هم قرعه شانس به نام ایران رقم بخورد.

سرپرست تیم واترپلو جوانان ایران درخصوص نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان یادآور شد : این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی و با هدف پیشرفت و توسعه واترپلو در دنیا برگزار می شود که می تواند زمینه ای برای پیشرفت بازیکنان آینده ساز تیم های ملی باشد و حضور ایران در این مسابقات نیز فرصت مناسبی است تا جوانان ایران از تجربه مسابقات جهانی بهره مند شوند.

 

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.