با برتری جودوکاران کشورمان ؛ تورنمنت چهارجانبه تونس برگزار شد

با برتری جودوکاران کشورمان ؛ تورنمنت چهارجانبه تونس برگزار شد
تورنمنت چهارجانبه تونس با برتری جودوکاران کشورمان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ این رقابتها روز گذشته با حضور جودوکاران الجزایر ، لیبی ، ایران و کشور میزبان به صورت انفرادی برگزار شد که جودوکاران کشورمان در چهار وزن موفق به کسب عنوان نخست شده و در سه وزن در جای دوم ایستادند.
تمامی جودوکاران کشورمان در حالی روی تاتامی مسابقات تونس حاضر شدند که اعضای سفارت ایران به همراه خانواده های خود با حضور در سالن مسابقات ملی پوشان کشورمان را تشویق کردند.
در این مسابقات و در وزن 60-  کیلوگرم  11 جودوکار حضور داشتند که وحدانی با ٣ پیروزی و یک شکست مقابل نماینده الجزایر در جای دوم ایستاد. در این وزن قاسمی با دو پیروزی و یک  شکست به کار خود پایان داد.

در وزن66-  کیلوگرم 9 جودوکار به روی تاتامی رفتند که  نوری زاده ابتدا یک تونسی را شکست داد و مقابل دومین حریف خود از تونس نتیجه را واگذار کرد. محرمی دیگر نماینده این وزن ابتدا حریفی از  الجزائر را شکست  دادو سپس به نماینده تونس باخت.
در وزن 73- کیلوگرم الیاس علی اکبری و و سعید مولایی در میان9 جودوکار به شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که مولایی به احترام علی اکبری دست وی را در بازی نهایی بالا برد تا این فینال کاملا" ایرانی برگزار نشود.
در وزن 81- کیلوگرم نیز 7 جودوکارحضور داشتند که بصورت دوره ای مسابقات خود را برگزار کردند که امیر قاسمی نژاد با ٣ پیروزی  مقابل تونس ، الجزائر ولیبی در جای نخست ایستاد. در این وزن شیری نوکنده ای دو برد و یک باخت بدست آورد . دروزن ٩٠کیلوگرم  محمد جمالی با ٣بردمقابل جودوکاران لیبی ، تونس والجزائر اول شد. جواد محجوب نماینده کشورمان در وزن 100- کیلو گرم چهار حریف خود از تونس و الجزائر را با امتیاز ایپون شکست داد که فنی ترین جودوکار این مسابقات معرفی شود.
در وزن 100+ کیلوگرم ابراهیم قجر با دو پیروزی و یک شکست در جای دوم ایستاد.
رئیس فدراسیون جودو تونس ، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو کشورمان ، جمعی از مسئولان وزارت ورزش تونس این مسابقات را از نزدیک به تماشا نشستند.
گفتنی است ؛ به نقرات برتر این مسابقات دیپلم قهرمانی اهداء شد. 
شایان ذکر است ؛ قرار است چهار شنبه هفته جاری این مسابقات بصورت تیمی برگزار شود.

 

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.