اعلام برنامه زمانبندی مسابقات قهرمانی جهان پومسه

اعلام برنامه زمانبندی مسابقات قهرمانی جهان پومسه
فدراسیون جهانی تکواندو برنامه زمانبندی و نحوه برگزاری هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان "کلمبیا "را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور برترین پومسه روهای جهان از روز پنج شنبه 16 آذرماه به مدت 4 روز در کشور "کلمبیا " در شهر "تونجا" ( واقع در آمریکای جنوبی) برگزار می‌شود.
زمان ورود تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF)، از امروز یکشنبه 12 آذر ماه اعلام شده است.
جلسه توجیهی داوران بین المللی و ثبت نام تیم های حاضر، در این دوره از مسابقات روز دوشنبه 13آذرماه برگزار خواهد شد و نشست اعضای فدراسیون جهانی (WTF ) با مسئولان برگزاری و سرپرستان تیم های شرکت کننده و همچنین مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها نیز روز سه شنبه 14آذرماه در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.
هفتمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی جهان به صورت رسمی از روز پنجشنبه 16 آذرماه در سالن" سان آنتینیو" شهر"تونجا" کلمبیا آغاز خواهد شد و پس از 4 روز اجرای حرکات نمایشی، یکشنبه 19 آذر ماه به پایان می رسد .
تیم ملی پومسه کشورمان پس از حضور در این دوره از رقابتها، روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه به کشور بازخواهد گشت.
گفتنی است :پومسه روهای کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها، بامداد(دیروز) شنبه یازدهم آذرماه ساعت 4:40 تهران را به مقصد "بوگوتا" ترک کردند.
تیم ملی تکواندوی ایران با حضور 7 پومسه رو در بخش مردان و 5 ورزشکار در بخش بانوان در رده تیمی و انفرادی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.