رضایت طوسی و معتمد از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی

رضایت طوسی و معتمد از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی
مریم طوسی و محمد باقری معتمد ملی پوشان دوومیدانی و تکواندو از کیفیت خدمات توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار رضایت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ این دو ملی پوش شایسته کشورمان که به دلیل مصدومیت این روزها با حضور در کلینیک توانبخشی فدراسیون مراحل درمان خود را سپری می کنند، از کیفیت خدمات این کلینیک ابراز رضایت کردند.
در این بین محمد باقری معتمد که چندی پیش توسط دکتر محمد رازی، نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت در این باره به سایت خبری فدراسیون ، گفت: خوشبختانه دکتر رازی از عمل جراحی انجام شده رضایت کامل دارد و در حال حاضر نیز  از امکانات پیشرفته فدراسیون در زمینه فیزیوتراپی ، به خوبی بهره مند هستم.
 باقری معتمد روز شنبه پس از فیزوتراپی دقایقی را مهمان دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون بود. در  این دیدار دکتر پورکاظمی در جریان روند بهبودی این ملی پوش شایسته قرار گرفت و برای همه قهرمانان ورزش کشور و همه ورزشکاران سراسر کشور آرزوی تندرستی و سلامتی کرد. وی در عین حال گفت: طبیعتا به عنوان عضوی از جامعه پزشکی و همچنین جامعه ورزش کشورمان به هیچ عنوان دلمان نمی خواهد هیچ ورزشکاری دچار آسیب دیدگی شود با این حال  آسیب دیدگی در ورزش اجتناب ناپذیر است و فدراسیون همواره ثابت کرده  که ورزشکاران مصدوم را تنها نخواهد گذاشت و با بهره گیری از بهترین فوق تخصصان و متخصصان سراسر کشور بهترین خدمات درمانی، توانبخشی و مشاوره را به  ورزشکاران ارائه می کند.

 

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.