علی کفاشیان از تایید سهمیه 1+3 ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد

علی کفاشیان از تایید سهمیه 1+3 ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد
رئیس فدراسیون فوتبال که در مالزی حضور دارد در این خصوص گفت: جلسه کمیته مسابقات صبح امروز برگزار و اعطای سهمیه 3+1 برای باشگاههای ایران در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛کفاشیان افزود: کمیته مسابقات با توجه به همه معیارها و فاکتورها این سهمیه را به فوتبال ایران داده که فردا در جلسه کمیته اجرایی تعداد سهیمه های نهایی تصویب و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش کردیم سهمیه های فوتبال ایران بیشتر شود اما مسئولان کمیته مسابقات به ما اعلام کردند باید برخی از کشورها حذف شوند که چنین امکانی به وجود آید. در ادامه جلسه هم درباره عملکرد میزبانان رقابتهای نوجوانان و جوانان آسیا درتهران و امارات بحث و بررسی و همچنین مقررات برگزاری این رقابتها بازنگری شد. ضمن اینکه تغییر مقررات برگزاری رقابتها و دادن سهمیه ها و دستور العمل اجرایی مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کفاشیان در پایان درباره بازه زمانی و تقویم رقابتهای لیگ قهرمانان و اینکه آیا برای تغییر زمان این رقابتها که در حال حاضر دو فصل را در بر می گیرد گفت: این مورد هم مطرح شد و قرار شد به همین منوال تا سال 2014 رقابتها برگزار شود. بررسی هایی انجام شده که از سال 2015 رقابتها در یک فصل شروع و به پایان برسد. به هر جهت هر تغییری باشد از سال 2015 و پس از تصویب در کمیته های مرتبط و تصویب نهایی در کمیته اجرایی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.