مهر ماه سال آینده و به میزبانی دبی امارات؛مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با 3 ماه تاخیر برگزار می شود

مهر ماه سال آینده و به میزبانی دبی امارات؛مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با 3 ماه تاخیر برگزار می شود
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان و سیزدهمین دوره مسابقات نوجوانان و جوانان کاراته قهرمانی آسیا که قرار بود تیر ماه سال آینده در دبی امارات برگزار می شود، با سه ماه تاخیر برگزار خواهد شد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در تازه ترین تغییر انجام شده در تقویم فدراسیون جهانی، پیکارهای کاراته نوجواتان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان که قرار بود تیر ماه انجام شود، طبق برنامه جدید طی روزهای سوم تا ششم مهر ماه سال آینده بمدت چهار روز در دبی امارات برگزار خواهد شد.

گفتنی است در مسابقات قهرمانی آسیا 2012 که تیر ماه سالجاری در تاشکند ازبکستان برگزار شد، تیم ایران در مجموع سه رده سنی آقایان و بانوان با کسب 11 نشان طلا، 7 نقره و 16 برنز بعد از ژاپن و بالاتر از قزاقستان بر سکوی دوم قاره آسیا ایستاد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2013 آخرین دوره ای خواهد بود که بصورت توامان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، چراکه طبق تصمیم اعضای هیئت رییسه فدراسیون کاراته آسیا مسابقات این قاره از سال 2014 به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.
۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.