برگزاری دوره ی آموزشی و تدارکاتی ورزش های زورخانه ای در بلاروس

برگزاری دوره ی آموزشی و تدارکاتی ورزش های زورخانه ای در بلاروس
پنجمین دوره آموزش ورزش های زورخانه ویژه ورزشکاران بلاروسی با حمایت و میزبانی TC بانک و همکاری سفارت جمهوری اسلامی در مینسک آغاز شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون رضا فرحزادی  مربی و سید محسن عطایی مرشد-مربی با سابقه بین المللی ورزش های زورخانه ای در این دوره 14 روزه  که از 8 آذرماه 1391 آغاز می شود علاوه بر معرفی آداب و رسوم این ورزش، مهارت های تیمی و انفرادی تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را ارتقاء می دهند.
همچنین تربیت کمک مربیان بلاروسی نیز از دیگر اهداف این دوره است.

 فدراسیون ورزش های زورخانه ای بلاروس با ریاست السکاندر مدوید اسطوره کشتی المپیک و جهان از جمله کشورهای اروپایی پیشگام در توسعه این ورزش ایرانی است و جایگاه  نایب قهرمانی قاره اروپا را در اختیار دارد. TC بانک (Trade Capital Bank) حامی فدراسیون زورخانه بلاروس است.
چندی پیش نیز تیم های ملی جوانان و بزرگسالان جمهوری آذربایجان در زورخانه های کرمان، یزد و دلیجان اردوی تدارکاتی خود را برگزار کردند.
فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای تا کنون بیش از 50 دوره آموزش متمرکز و غیر متمرکز این ورزش را  برگزار کرده که سهم قاره آسیا 33 دوره، قاره اروپا 11 دوره، آفریقا 4 دوره، آمریکا 1 دوره و اقیانوسیه 2 دوره بوده است.
 
 

۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.