جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان-لهستان؛ قایقرانان روئینگ ایران عازم پوزنان شدند

قایقرانان تیم ملی روئینگ کشورمان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان اعازم لهستان شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛تیم ملی کشورمان متشکل از 2 ورزشکار دختر و 6 ورزشکار پسر بامداد امروز به شهر پوزنان لهستان اعزام شدند تا در میدان جهانی به مصاف حریفان خود بروند.
این مسابقات با حضور 44 کشور جهان برگزار می شود و قایقرانان کشورمان در رشته های یکنفره سبک وزن و سنگین وزن مردان و زنان، دونفره سبک وزن و چهارنفره سنگین وزن مردان با حریفان خود مسابقه خواهند داد.
در رشته یکنفره سنگین وزن زنان بهاره علیمرادی حضور خواهد داشت. در این رشته قایقرانان کشورهای بلژیک، بلاروس، چین، کوبا، چک، اسپانیا، استونی، انگلستان، آلمان، قزاقستان، لیتوانی، نروژ، نیوزلند، لهستان، روسیه، صربستان، سوئد، اوکراین و آمریکا نیز حضور دارند و در مرحله مقدماتی در 4 گروه با یکدیگر مسابقه می دهند.
سلماز عباسی در رشته یکنفره سبک وزن زنان به مصاف حریفان می رود. در این رشته پاروزنان کشورهای اتریش، بلژیک، کرواسی، چک، دانمارک، اسپانیا، انگلستان، آلمان، یونان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، مکزیک، سوئیس، سوئد، آمریکا و الجزایر نیز حضور دارند که در 4 گروه در مرحله مقدماتی به مصاف هم می روند.
در رشته یکنفره سبک وزن مردان کشورهای برزیل، چین، چک، دانمارک، اسپانیا، فنلاند، انگلستان، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هند، عراق، ایتالیا، ژاپن، هلند، نیوزلند، لهستان، آفریقای جنوبی، سوئیس، اسلواکی، اوکراین، آمریکا، ازبکستان و محسن شادی از کشورمان در مرحله مقدماتی در 5 گروه با یکدیگر مسابقه خواهند داد.
در رشته یکنفره سنگین وزن مردان مجتبی شجاعی قایقران کشورمان با حریفان مسابقه می دهد. در این رشته ورزشکاران کشورهای آرژانتین، بلژیک، بلاروس، چین، کرواسی، کوبا، چک، مصر، استونی، فرانسه، انگلستان، آلمان، یونان، هند، ایرلند، عراق، قزاقستان، لیتوانی، نروژ، نیوزلند، آفریقای جنوبی، سوئد، اوکراین، آمریکا و ازبکستان در مرحله مقدماتی در 5 گروه به مصاف هم می روند.
محسن شادی و طاهر کبوتری از ایران همراه کشورهای الجزایر، بلغارستان، کانادا، کوبا، دانمارک، فرانسه، انگلستان، آلمان، یونان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، هلند، نیوزلند، لهستان، پرتغال، آفریقای جنوبی، روسیه، اسلوانی، صربستان و آمریکا در رشته سبک وزن دونفره مردان حضور دارند و در 4 گروه در مرحله مقدماتی با یکدیگر پیکار می کنند.
قایقرانان کشورهای استرالیا، کرواسی، چک، استونی، فرانسه، انگلستان، آلمان، ایتالیا، لهستان، روسیه، اسلوانی، اوکراین ، آمریکا و مجتبی شجاعی، میثم جوهری، نیما بن یعقوب و اتابک پیشیاز از کشورمان در 3 گروه در مرحله مقدماتی رشته سنگین وزن چهارنفره مردان با هم مسابقه می دهند.
این مسابقات از 28 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا 9 شهریور ادامه دارد.

 

۲۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.