حسین شمس مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان شد

حسین شمس مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان شد
طی حکمی از سوی دکتر کرم اله علیمرادی سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان منصوب گردید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء، دکتر کرم اله علیمرادی سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء با حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال دیدار کرد.
 در این نشست صمیمانه علاوه بر اینکه حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان مجددا اعلام همکاری کرد،  پیرامون برگزاری اردوها،  مسابقات و آمادگی بیشتر با همکاری انجمن فوتبال و فوتسال جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو  گفتگو و تبادل نظر شد .
همچنین مقرر شد ارتباطات مفیدی با کشورهای دیگر برقرار شود تا فوتسال نیز به عنوان رشته المپیکی در المپیک 2013 ناشنوایان در صوفیه بلغارستان حضور داشته باشد.
دکتر کرم اله علیمرادی در این رابطه اظهار کرد : حسین شمس بدون هیچ چشم داشت مالی و تنهااز روی علاقه و برای کمک به تیم ملی فوتسال ناشنوایان این سمت را پذیرفته است .
گفتنی است سال گذشته حسین شمس هدایت تیم ملی فوتسال  ناشنوایان را بر عهده داشته و موفق به کسب مقام قهرمانی فوتسال ناشنوایان جهان 2011 در سوئد شده است .
شمس سرشناس ترین مربی فوتسال ایران به شمار می رود که سالها افتخار سرمربی گری تیم ملی فوتسال کشورمان را بر عهده داشته است.

۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.