برگزاری کلاس مربیگری دراگون بوت

برگزاری کلاس مربیگری دراگون بوت
مسؤول کمیته آموزش انجمن دراگون بوت گفت: کلاس مربیگری دراگون بوت طبق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی،"محمد هادی فتحیان" گفت: اگرچه تعداد علاقه مندان در هر دو بخش داوری و مربیگری به حد نصاب رسید، ولی متاسفانه بسیاری از ثبت نام کنندگان شرایط لازم برای حضور در دوره ها را نداشتند، از همین رو دوره داوری را لغو کردیم و تنها دوره مربیگری را برگزار خواهیم کرد.
فتحیان افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با مسؤولان فدراسیون قایقرانی داریم و کلاس ها به منظور سهولت کار و نزدیکی به اسکله و آب در محل فدراسیون قایقرانی برگزار می شوند. فتحیان در ادامه تصریح کرد: از آن جا که این اولین دوره مربیگری درجه دو دراگون بوت در کشور می باشد، در انتخاب مدرسین و محتوای دروس وسواس زیادی داشتیم که نهایتا آقایان "عباس محمدعلی" و "پیمان مشیری" و خانم "زهرا میرآخوری"، که هر سه از مربیان بین المللی دراگون بوت می باشند، برای تدریس دروس عملی و نظری انتخاب شدند.
لازم بذکر است این کلاس مربیگری از 9 تا 11 آذرماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و طبق اعلام انجمن، مربیان درجه 3 – قهرمانان آسیا و قهرمانان جهان اجازه حضور در آن را خواهند داشت.
۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.