برای شرکت در نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان ؛ تیم جوانان ایران چهارشنبه عازم استرالیا می شود

برای شرکت در نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان ؛ تیم جوانان ایران چهارشنبه عازم استرالیا می شود
تیم جوانان ایران برای شرکت در نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (رده سنی کمتر از 18 سال ) چهارشنبه عازم کشور استرالیا می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  تیم واترپلو جوانان ایران برای شرکت در مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان که از روز جمعه 10 آذر با شرکت 20 تیم (4 گروه 5 تیمی) در شهر پرتث استرالیا آغاز می شود ، چهارشنبه شب عازم این کشورخواهد شد .

تیم واترپلو جوانان کشورمان با 18 بازیکن و همراه ساعت 55/21 دقیقه شامگاه چهارشنبه از طریق دوحه قطر عازم شهر "پرتث" استرالیا می شود .

تیم واترپلو جوانان برای شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان تمرینات خود را از روز 7 آبان با 22 بازیکن در استخر 9 دی تهران آغاز کرد و پس از پشت سرگذاشتن چند مرحله اردوی آمادگی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های دسته اولی و منتخب تهران ، نفرات نهایی خود را برای حضور در مسابقات جهانی شناسایی کرد .

در پایان اردوی تیم جوانان از سوی کادر فنی 13 بازیکن نهایی برای شرکت درمسابقات جوانان جهان انتخاب شدند که اسامی این نفرات به شرح زیر است :
حامد ملک خانبانان (کاپیتان) مسعود احمدی ، سید مهران باقری ، رامتین اوسطی ، محمود غلام نژاد ، رضا شیخی ، علی محمدی ، محمد سالمی ، نیما جمشیدی ، علی خالدی ، علیرضا مقدم ، نیما شهبازی و محمد مهدی حیدری.

هدایت تیم واترپلو جوانان کشور را "داود رضا سلطانی" برعهده دارد ضمن اینکه "رضا اجاق" نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند. مسئولیت سرپرستی تیم جوانان واترپلو را "نادر غفوری" برعهده دارد .

تیم واترپلو جوانان ایران در گروه سوم رقابتهای قهرمانی جوانان جهان با تیم های رومانی ، یونان ، تیرینیداد و توباگو و ازبکستان همگروه است . این رقابتها از 10 آذر ماه جاری در شهر "پرتث" استرالیا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است از سوی فدراسیون جهانی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان در رده سنی کمتر از 18 سال برای نخستین بار بصورت جهانی برگزار می شود و تیم کشورمان به عنوان قهرمان آسیا (اندونزی) در این مسابقات حضور دارد .

واترپلو ایران سابقه کسب عنوان دهمی جهان در رده سنی کمتر از 20 سال را در مسابقات قهرمانی جهان 2011 یونان در کارنامه خود دارد .

 

۷ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.