سومین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون در تهران برگزار می شود

سومین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون در تهران برگزار می شود
فدراسیون بدمینتون در راستای برنامه ریزی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر در رده های جوانان ، امید و بزرگسالان ، سومین دوره اردو را در تهران در محل کمپ فدراسیون زیر نظر آقای نوا آرمادا سرمربی تیم ملی برگزار می نماید.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ فدراسیون بدمینتون در راستای برنامه ریزی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر در رده های جوانان ، امید و بزرگسالان ، اولین دوره اردوها ی غیر متمرکز را در زنجان و دومین دوره را در اصفهان برگزار نموده و سومین دوره را در تهران( از عصر روز پنجشنبه مورخ 9/9/91 ) در محل کمپ فدراسیون زیر نظر آقای نوا آرمادا سرمربی تیم ملی برگزار می نماید.این سومین مرحله از اردوها برای آماده سازی نفرات جهت مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر می باشد .
لازم به ذکر است که تشکیل اردوهای غیر متمرکز از اهداف فدراسیون می باشد که در تهران و سایر استانها برگزار می گردد . ورزشکاران حاضر در این اردو از استانهای اصفهان ، تهران ، کرمانشاه ، زنجان ، گیلان و کردستان می باشند که در نهایت پس از برگزاری اردوهای متعدد ، نفرات منتخب توسط آقای نوا آرمادا سرمربی تیم ملی بدمینتون مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرند.

 

۷ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.