در بازدید رئیس فدراسیون اسکی از اردوی اتریش ؛اردوی تداکارتی اینتر توکس برای رسیدن به شرایط ایده آل برپا شد

در بازدید رئیس فدراسیون اسکی از اردوی اتریش ؛اردوی تداکارتی اینتر توکس برای رسیدن به شرایط ایده آل برپا شد
عیسی ساوه شمشکی با حضور در جمع ملی پوشان حاضر در اردوی تدارکاتی اینتر توکس گفت : برای رسیدن به شرایط ایده آل برپای چنین اردو های لازم است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ رئیس فدراسیون اسکی از محل تمرینات تیم ملی در اینتر توکس اتریش گفت : در این منطقه 42 محل تمرین برای تیم های ملی کشور های مختلف وجود دارد که فدراسیون اسکی با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در اشلادمینگ اتریش که نیمه دوم بهمن برگزار میگردد این اردو را برگزار کرد .
وی در ادامه افزود : سرمربی و مربی این تیم ارزیابی حضور اعضا تیم ملی را در اتریش مثبت اعلام کردند که برای بالا بردن سطح اسکی برای بانوان از یک مربی ایتالیائی نیز بهره گرفته شده است .
در حال حاضر اردوی تدارکاتی تیم ملی در روزهای پایانی است و تایم گیری از اسکی بازان به صورت رسمی انجام می گیرد . در این اردو در بخش آقایان سید مرتضی جعفری ، حسین ساوه شمشکی ، پوریا شمشکی و محمد کیا دربندسری اعضای تشکیل دهنده تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان هستند و در بخش بانوان مرجان کلهر ، فاطمه کیادربند سری ، فروغ عباسی و زیبا کلهر به تمرینات خود می پردازند.
تیم ملی اسکی آلپاین کشور را در این اردو ، ایوان گربن چارسکی و علیداد ساوه شمشکی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی و بهمن محمد رضایی نماینده وزارت ورزش و جوانان همراهی می کنند.

۲۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.