سرمربی تیم ملی تکواندو : آماده رویایی با برترین های جهان هستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو : آماده رویایی با برترین های جهان هستیم
فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: سطح آمادگی تکواندوکاران ملی پوش کشورمان برای حضور در شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی بسیار بالا است و آماده رویایی با برترین هوگوپوشان جهان هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو که به همراه هوگوپوشان کشورمان برای حضور در شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی در "آروبا" به سر می برد، با بیان این مطلب افزود: به منظور برگزاری این دوره از رقابتهای تکواندو، از سوی مسئولان برگزاری رقابتها، ثبت نام تیم های شرکت کننده  از امروز دوشنبه 29  آبان ماه شروع و تا چهارشنبه یکم آذرماه  ادامه خواهد داشت .
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان افزود : براساس برنامه زمان بندی کادر فنی ، هوگوپوشان روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در سالنی که در اختیار تیم قرار گرفته  انجام می دهند. بدن بچه ها به اختلاف ساعت عادت کرده، تمرینات به خوبی ، با نشاط و با انگیزه انجام می شود. آسیب دیده ها هم  در شرایط بهتری به سر برده و تا روز مسابقه به آمادگی صد در صد خود  می رسند .
وی درباره نحوه پیگیری تمرینات برای حضور موفق در این دوره از رقابتها افزود : براساس برنامه زمانبندی کادر فنی و برگزاری تمرینات هوگوپوشان به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر، آمادگی ملی پوشان از لحاظ فیزیکی با شرایط آب و هوایی و اختلاف ساعت بین تهران و سانتاکروز به حد مطلوب رسیده است.
وی بیان کرد: خوشبختانه تمرینات هوگوپوشان، مانند زمان برگزاری اردوی های آماده سازی  در تهران در سالنی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات در اختیار ملی پوشان قرار گرفته، به خوبی و با نشاط و انگیزه پیگیری می شود.
عسگری درباره وضعیت مصدومان تیم ملی نیز تاکید کرد: با پیگیری صحیح تمرینات ، هوگوپوشان مصدم نیز از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی به سر می برند که امیدورام تا زمان آغاز مسابقات به آمادگی صددرصد دست یابند.
وی افزود: از مردم می خواهم  با توجه به همزمانی مسابقات  با ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، در عزاداری های خود ما را هم از دعای خیر محروم نکنند.
یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی، نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها هستند.
شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو از تاریخ 2 تا 5 آذرماه و با حضور 16 تیم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن (68 - تا 81-) در آروبا (آمریکای جنوبی) برگزار می‌شود.

۲۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.