ملی پوشان کاراته وارد پاریس شدند

ملی پوشان کاراته وارد پاریس شدند
ملی پوشان کاراته کشورمان که شب گذشته (شنبه 27 آبان ماه)راهی محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شده بودند، پس از توقف 4 ساعته در فروگاه دبی، ساعت 10:30 صبح امروز بوقت تهران وارد پاریس شدند و در هتل کوآلیتی استقرار یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته در همین رابطه گفت: تیم ملی کشورمان که شب گذشته تهران را به مقصد پاریس محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ترک کرده بود امروز وارد فرانسه شد و پس از استراحتی چند ساعته، یک جلسه تمرین سبک را بعدازظهر امروز از ساعت 17 تا 18:30 زیر نظر مربیان انجام خواهد داد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده سالن مجهز و خوبی در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته تا تمرینات آماده سازی را در این محل انجام دهند و آماده پیکارهای جهانی شوند.

آشوری گفت: ثبت نام از تیمها نیز دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آبان ماه انجام خواهد شد که برای حضور در دو بخش کاتا و کومیته فردا ملی پوشان را ثبت نام خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور داوران کشورمان در کلاسهای داوری گفت: کلاس داوری کومیته روز گذشته برگزار شد و امروز هم برای حضور در کلاس داوری کاتا، رضا خادمیان و منوچهر حاجی محمدیان ثبت نام کرده اند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از روز چهارشنبه اول آذر ماه بمدت 5 روز در پاریس فرانسه برگزار می شود. تیم ملی کاراته کشورمان با ترکیب کامل در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در این پیکارها حضور دارد.
۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.