شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو؛ایران اولین تیمی که وارد محل مسابقات شد

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو؛ایران اولین تیمی که وارد محل مسابقات شد
اعضای تیم ملی تکواندو پس از ورود به محل برگزاری جام جهانی تکواندو تمرینات خود را برای حضور در این رقابتها آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ملی پوشان تکواندو که بامداد پنجشنبه راهی آمستردام هلند شده بودند پس از توقفی کوتاه مدت در فرودگاه این شهر راهی شهر سانتاکروز در آروبا محل برگزاری شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی شدند. کاروان اعزامی ایران ساعت 17 روز پنجشنبه به وقت محلی وارد این شهر شده و در هتل تعطیلات(هالیدی) مستقر شد.

 بر اساس برنامه کادر فنی صبح روز جمعه در سالن تمرین هتل اعضای تیم ملی یک جلسه تمرین سبک را که یک ساعت به طول انجامید را پشت سر گذاشتند.

 ملی پوشان کشورمان ساعت 18 روز جمعه دومین تمرین خود را که به کارهای سرعتی و شگردزنی در زمان های مشخص بر اساس نحوه برگزاری مسابقات طراحی شده بود ، برگزار کردند.

در این تمرین اعضای کادر فنی همگی حضور داشتند و هادی ساعی و حسن ذوالقدر نیز نظاره گر تمرین بودند. این دوره از رقابتها روز جمعه آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران اولین تیمی است که برای شرکت در این دوره از رقابتها وارد سانتاکروز شده است.

 آروبا جزیره‌ای است در جنوب دریای کارائیب، در منطقهٔ آنتیل کوچک و جزئی از پادشاهی هلند به شمار می‌آید. این جزیره که ۳۳ کیلومتر طول دارد در شمال شبه‌جزیرهٔ پاراگوانای ایالت فالکون ونزوئلا واقع شده‌است. مرکز آروبا، شهر اورانیه‌استاد و زبان‌های رسمی آن هلندی و پاپیامنتو است. 193 کیلومتر مساحت و نزدیک به 105 هزار نفر جمعیت این کشور است که با تهران 8 ساعت اختلاف دارد.

 شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو با حضور تیم های برتر دنیا سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی آروبا در شهر سانتاکروز برگزار خواهد شد.

۲۷ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.