ملی پوش تکواندوکار کشورمان:نخستین مدال جام جهانی را از آروبا به ارمغان می آورم

ملی پوش تکواندوکار کشورمان:نخستین مدال جام جهانی را از آروبا به ارمغان می آورم
وحید عیسی بیگلو تکواندوکار جوان کشورمان که با کسب عناوین مختلف بین المللی شایستگی های خود را به اثبات رساند، برای نخستین بار بر روی شیاپچانگ جام جهانی به مصاف رقیبان خود می رود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وحید عیسی بیگلو ملی پوش تکواندوکار کشورمان  گفت:برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو که از دوم الی پنجم آذر ماه و حضور 16 تیم برتر جهان در کشور "آروبا" آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد، تمرینات مستمر و فشرده ای را به صورت شبانه روزی و زیر نظر کادر فنی تیم ملی در قالب اردوهای آماده سازی انجام دادم و هم اکنون در شرایط بسیار مطلوب از نظر آمادگی جسمانی و روانی به سر می برم.
وی درباره اولین تجربه حضورش در مسابقات جام جهانی افزود: با توجه به نخستین حضورم در مسابقات جام جهانی، در نظر دارم که با به نمایش گذاشتن مبارزه ای جذاب و چشمگیر و همچنین کسب مدال طلا، جوابگوی اعتماد مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باشم.
بیگلو در خصوص تغییرات برگزاری مسابقات جام جهانی بیان داشت: تکواندوکاران کره ای ها با توجه به اینکه مهمترین رقیب هوگوپوشان کشورمان محسوب می شوند، همواره به دنبال ارائه راهکاری جدید برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات در این رشته ورزشی هستند تا با اعمال آنها بتوانند عناوین قهرمانی را در میادین مختلف بین المللی کسب کنند، اما خوشبختانه با استفاده از دانش روز این رشته ورزشی در سطح کشور، هوگو پوشان ایرانی در فرصت زمانی کمتری خود را با این شرایط وقف داده و با پیگیری تمرینات فشرده می توانند به طور کامل خود را با قوانین جدید فدراسیون جهانی تکواندو هماهنگ کنند.
ملی پوش تکواندو کار کشورمان که با حضور در مسابقات جهانی هلند توانست صاحب گردن آویز نقره شود، در ادامه افزود: تغییرات به وجود آمده می تواند برای رشد تکواندو و همچنین افزایش جذابیت و هیجان برگزاری مبارزات موثر باشد اما با توجه به قوانین جدید در برگزاری مسابقات، و بالا بودن فشار و استرس روحی برای تمامی نفرات، هوگو پوشان باید برای کسب بهترین نتیجه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، چراکه از دست دادن یک امتیاز از سوی یک نفر در مجموع امتیازات تیم موثر خواهد بود .
وی افزود: با این شرایط و با توجه به برنامه ریزی های مسئولان تیم، هوگوپوشان کشورمان تمام تلاش را خواهند کرد تا با درخشش در این دوره از مسابقات جام جهانی، همچنان از عنوان قهرمانی تکواندو ایران در این رقابتها دفاع کنند و شایستگی تکواندوکاران کشور را در تصاحب سکوهای نخست جهان به تمام ورزشکاران این رشته به خصوص مدعیان قهرمانی ثابت کنند.
گفتنی است: هوگوپوشان کشورمان تاکنون در ده دوره حضور خود در مسابقات جام جهانی و با کسب ( 19مدال طلا،19نقره و 10 برنز) یک عنوان قهرمانی وشش عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانند.
شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو از تاریخ 2 لغایت 5 آذر ماه و حضور 16 تیم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن( 67- تا 80- )در آروبا برگزار می شود.
(یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادی، کوروش رجلی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان ملی پوش و فریبرز عسگری به عنوان سرمربی ، علی محمد بسحاق به عنوان مربی بدنساز ومهدی بی باک به عنوان مربی ترکیب تیم ملی کشورمان را برای حضور در این رقابتها تشکیل می دهند.

۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.