به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا ؛ملی پوشان هاکی سالنی عازم تایلند می شوند

به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا ؛ملی پوشان هاکی سالنی عازم تایلند می شوند
تیم ملی هاکی سالنی ایران جمعه شب عازم تایلند می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هاکی، تیم ملی هاکی سالنی ایران به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا جمعه شب عازم کشور تایلند می شوند.
چهارمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا از 30 آبانماه لغایت 5 آذر در شهر سارابوری، تایلند با حضور 7 تیم برگزار میشود.تیم های ایران، مالزی، ازبکستان،تایلند "الف" ، قزاقستان، چین تایپه و تایلند "ب" در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داشت.
تیم ملی کشورمان  در سه دوره قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است و امسال نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دراین مسابقات شرکت خواهد کرد.
تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در روز 30 آبان به مصاف تیم قزاقستان می رود. در روز 1 آذر ماه با تایلند "ب" بازی خواهد کرد. در سومین روز برگزاری این مسابقات به مصاف مالزی می رود. در آخرین روز در مرحله رده بندی با تیم های چین تایپه و تایلند "الف" روبرو خواهد شد.

آقایان رجب نورانی (سرمربی)، ابوالفضل یوسفی(مربی)، ساسان حاتمی نژاد، یعقوب بهرامی، رضا عبادی فر، کاوه ملکی، حامد کرم اللهی، علیرضا طاهری راد، محمد اثنی عشری، مسعود بهلولی، وحید فتحی، رضا نوروززاده، نوید طاهری راد و علیرضا چزانی نفرات اعزامی به چهارمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا می باشند.  

۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.