چهره تیم های صعود کننده به نیمه نهایی والیبال ساحلی ارکان های دریایی مشخص شد

چهره تیم های صعود کننده به نیمه نهایی والیبال ساحلی ارکان های دریایی مشخص شد
تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی ارگان هایی دریایی مشخص شد که کیش (الف) عنوان نخستین تیم صعود کننده را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی ارگان های دریایی در روز دوم با انجام چهار بازی در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد که تیم کیش (الف) سرگروه گروه A با نتیجه دو بر صفر بر تیم بنادر دریایی(ب) غلبه کرد تا اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لقب بگیرد.
در زمین شماره دو این رقابت ها نیز جدال تیمهای تاید واتر(الف) و صنایع دریایی (ب) با نتیجه دو بر صفر به سود تیم تاید واتر که از وجود بهنام توکلی بازیکن تیم ملی جوانان سود می برد، به پایان رسید.
در پیکار سوم این مرحله تیم کیش (ب) با پیروزی دو بر صفر برابربنادر دریانوردی (الف) راهی نیمه نهایی شد. در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی هم صنایع دریایی(الف) با قبول شکست دو بر یک برابرتاید واتر (ب) از دور مسابقات کنار رفت.
مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عصر امروز در زمین شماره یک پلاژ ساحلی آقایان کیش انجام خواهد شد که تیمهای پیروز راهی فینال مسابقات خواهند شد و برنامه آن به قرار زیر است.
کیش (الف) –  تاید واتر(ب)
تاید واتر(الف) – کیش (ب)

 
۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.