مربی بدنساز تیم ملی اعزامی به "آروبا":سطح آمادگی تکواندو کاران رضایت بخش است

مربی بدنساز تیم ملی اعزامی به "آروبا":سطح آمادگی تکواندو کاران رضایت بخش است
در آستانه اعزام ملی پوشان کشورمان به شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو "آروبا" مربی بدنساز تیم ملی از شرایط آمادگی هوگوپوشان ابراز رضایت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون علی محمد بسحاق مربی بدنساز تیم ملی اعزامی به مسابقات جام جهانی تکواندو "آروبا"  با بیان این مطلب افزود:با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و به منظور حضور موفق در رقابتهای جام جهانی تکواندو "آروبا"، طی دو ماه گذشته تمرینات مستمر و فشرده ای در قالب  اردوهای آماده سازی ملی پوشان برگزار شد و با توجه به آخرین تست های آمادگی جسمانی  صورت گرفته، تکواندو کاران هم اکنون در آمادگی بدنی مطلوب به سر می برند که تا زمان اعزام و آغاز مسابقات و با پیگیری روند آماده سازی ملی پوشان، سطح آمادگی هوگوپوشان کشورمان به مرز صد در صد خواهد رسید.
 
وی افزود : با توجه به بعد مسافت تا مکان برگزاری رقابتهای جام جهانی و حفظ شرایط فیزیولوژیکی تکواندو کاران وآشنایی با شرایط جوی و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف، بنا بر تصمیم مسئولان یک هفته زودتر از زمان برگزاری رقابتها عازم "آروبا" خواهیم شد و با پیگیری مجدد تمرینات در "سانتا کروز"  امیدوارم تکواندو کاران در مصاف با قدرت های برتر جهان مشکلی نداشته باشند.
  بسحاق در خصوص وضعیت مصدومان تیم ملی کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه مسعود حجی زواره ، فرزاد عبدالهی و کوروش رجلی که دچار مصدومیت جزئی شده بودند، هم اکنون در  شرایط  مطلوبی از نظر روحی و فیزیکی به سر می برند و به طور حتم با پیگیری مجدد تمرینات خود در کنار دیگر ملی پوشان ، تا زمان برگزاری مسابقات به وضعیت ایده آل خواهند  رسید .
 مربی بدنساز تیم ملی کشورمان در خصوص تغییرات به وجود آمده در نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: از سوی فدراسیون جهانی تکواندو برای نخستین بار در نحوه برگزاری مسابقات تغییراتی صورت گرفته تا مبارزات با هیجان و جذابیت بیشتری برگزار گردد که معتقدم این تغییرات در ارتقا رشته تکواندو در میان دیگر رشته رزمی بسیار موثر خواهد بود.

 وی افزود : در این دوره به طور حتم شاهد برگزاری متفاوت ترین نوع مسابقات خواهیم بود، مبارزاتی که در نوع خود بسیار چشمگیر تر نسبت به دوره های گذشته هستند اما باید به این امر را نیز مدنظر داشت  که با توجه به برگزاری این مسابقات به صورت تیمی و عدم  حق اعتراض به قضاوت داور، جای هیج اشتباهی برای تکواندو کاران نیست.

 بسحاق درادامه یاد آور شد: امیدوارم در این دوره از مسابقات، تکواندو کاران کشورمان با تمرکز کافی و استفاده از تمام توان خود به مصاف حریفان بروند تا بازهم شاهد کسب عنوان قهرمانی این رقابتها از سوی هوگوپوشان کشورمان باشیم.

 گفتنی است: آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تکواندو کاران ملی پوش کشورمان برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی "آروبا" عصر امروز سه شنبه 23‌آبان ماه به پایان خواهد رسید و  بامداد پنچ شنبه 25 آبان ماه هوگوپوشان راهی این کشور می شوند.

 

(یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادی، کوروش رجلی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان ملی پوش و فریبرز عسگری به عنوان سرمربی ، علی محمد بسحاق به عنوان مربی بدنساز ومهدی بی باک به عنوان مربی ترکیب تیم ملی کشورمان را برای حضور در این رقابتها تشکیل می دهند.

 

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو  از تاریخ  2 لغایت 5 آذر ماه و حضور 16 تیم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن  در آروبا برگزار می شود.
۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.