اعضای تیم اعزامی به رقابتهای المپیک ملی پوش محسوب می شوند/جذب حداکثر سه ملی پوش و کشتی گیر خارجی برای تیمهای لیگ برتر

اعضای تیم اعزامی به رقابتهای المپیک ملی پوش محسوب می شوند/جذب حداکثر سه ملی پوش و کشتی گیر خارجی برای تیمهای لیگ برتر
تیمهای حاضر در رقابتهای لیگ برتر کشتی می توانند با دو کشتی گیر خارجی و یک کشتی گیر ملی پوش و یا بلعکس قرارداد امضاء کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، بخشنامه ارسالی فدراسیون کشتی به هیئت های سراسر کشور  در مرداد ماه سالجاری در مورد جذب کشتی گیر خارجی، ملی پوشان و سایر موارد به شرح زیر است:

1- باشگاه‌ها در صورت تمایل می‌توانند برای جذب کشتی‌گیر خارجی از هم‌اکنون اقدامات لازم را معمول دارند تا وقفه‌ای در کار پیش نیاید
2- هر تیم می‌بایستی حداکثر تا تاریخ 25/5/91 صورت اسامی حداقل ده نفر از اعضای تیم خود را به انضمام مدارک لازم (اصل قرارداد- معرفی‌نامه باشگاه- اصل شناسنامه یا کارت ملی + رونوشت – اصل معرفی نامه از محل تحصیل- وضعیت نظام وظیفه- معرفی‌نامه از هیأت کشتی استان مربوطه) جهت عقد قرارداد به همراه سرپرست مربوطه به سازمان لیگ اعزام دارند تا کارت شرکت در مسابقات صادر گردد.
3- مبلغ 000/000/150 ریال بابت ورودیه مربوط به لیگ برتر به حساب شماره 016273464007 نزد بانک ملی، شعبه پیام انقلاب اسلامی، کد 098 به نام لیگ فدراسیون کشتی واریز نموده و فیش مربوطه را به سازمان لیگ تحویل دهد.
4- نقل و انتقالات کشتی‌گیران و مربیان و ثبت قرارادادهای رسمی آنان در سازمان لیگ طبق مفاد اساسنامه لیگ و مفاد این بخشنامه از تاریخ صدور این بخشنامه آغاز می‌شود و در پایان دور رفت مسابقات خاتمه می‌یابد.
5- هر باشگاه می‌تواند حداکثر با 21 کشتی‌گیر و از 2 تا 4 مربی کشتی، یک مربی بدنساز، یک ماساژو و یا پزشک، یک متخصص تغذیه و یک سرپرست استفاده نماید.
6- هر تیم می‌تواند با یک کشتی‌گیر خارجی و دو کشتی گیر تیم ملی و یا دو کشتی گیر خارجی یک کشتی گیر تیم ملی قرارداد منعقد نماید به شرط آنکه تعداد کشتی‌گیران از 21 نفر بیشتر نشود (اعضای تیم اعزامی به المپیک 2012 لندن تیم ملی محسوب می‌شوند.)
7- مسابقات در اوزان 55-60- 66- 74- 84- 96 و 120 کیلوگرم و با 2 کیلوگرم ارفاق در هر وزن انجام می‌پذیرد.
8- تاریخ و محل مراسم قرعه‌کشی متعاقبا اعلام می‌گردد.

۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.