جوجیتسو ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی لاهور شد

جوجیتسو ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی لاهور شد
در روز سوم از رقابت های بین المللی لاهور جمع مدال های تیم ملی ایران با کسب دو طلا، یک نقره و دو برنز دیگر به 4 طلا، 1 نقره و 3 برنز رسید تا در نهایت قهرمان بخش مردان این دوره و نایب قهرمان مسابقات در مجموع باشیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در این دوره از رقابت ها محمد راحت طلب در بخش کومیته open توانست با پیروزی بر حریفان خود از پاکستان، موریتانی، عراق، پنجاب و قرقیزستان با اقتدار به مدال طلا دست یابد.
در ادامه این روز علی سکوتی دیگر نماینده کشورمان در وزن 62- کیلو پس از پیروزی مقابل عراق، پاکستان، پنجاب، افغانستان در فینال بر حریف کره ای چیره شود و به مدال طلا دست یابد.
وحید مهران پور نماینده 85- کیلو کشورمان نیز پس از 4 پیروزی پی در پی در مصاف با حریفان پاکستانی مغلوب شد و به عنوان دوم دست یافت و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.
در ادامه محمد راحت طلب بار دیگر در بخش کومیته در وزن 77- کیلو به میدان رفت در این رقابت به دلیل مصدومیت حریف عراقی در مبارزه پای فینال به عنوان سومی دست یافت تا برنز دیگر برای ایران رقم بخورد.
در بخش کاتا نیز در قسمت دو سیستم پاکستان به عنوان نخست دست یافت پنجاب دوم شد و نمایندگان ایران وحید مهران پور و امیر مومن پیراسته در جایگاه سوم قرار گرفتند.

۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.