مسابقات بین المللی تکواندو کرواسی:هوگوپوشان ایرانی در سکوی قهرمانی ایستادند

مسابقات بین المللی تکواندو کرواسی:هوگوپوشان ایرانی در سکوی قهرمانی ایستادند
هجدهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو کرواسی درجه آ در حالی به کار خود پایان دادکه تیم نونهالان و نوجوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا،یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسابقات بین المللی کلاس آ که از جمعه مورخ 19 آبان ماه با حضور1350 تکواندو کار از 120 کشور  در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد عصر روزگذشته یکشنبه 21آبان ماه  با قهرمانی تیم  باشگاهی کردان که به نمایندگی کشورمان در این رقابتها حضور داشتندبه پایان رسید.همچنین تیم های آلمانو  صربستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

شایان ذکر است در روز نخست مسابقات شنبه 20 آبان ماه دروزن  اول سینا میرزایی، در وزن سوم سید شهاب حسینی و در وزن پنجم محمد رضا رجبی و الکین بابازاده به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقیبان خود رفتند که سینا میرزایی نماینده کشورمان در وزن اول باشکست هوگو پوشان صرب وکرواسی به ترتیب در دیداری های اول و دوم به مرحله ی بعد صعود کرد ودر مرحله سوم میرزائی توانست از سد تکواندو کار آلمانی عبور کند و با صعود به مرحله چهارم و شکست نماینده کرواسی، درفینال حریف پر قدرتی از آلمان را شکست داد و صاحب گردن آویز  طلا شد.

دیگر نماینده کشورمان سید شهاب حسینی دروزن سوم در چهاردیدار صورت گرفته و شکست هوگوپوشانی از کشورهای(صرب، بلاروس، آلمان وحریفی از کشور میزبان ) دومین مدال طلای کاروان کردان را در این مسابقات تصاحب کرد.

اما در وزن پنجم، محمد رضا رجبی در دور اول  با شکست هوگو پوش آلمانی راهی دیدار مرحله دوم شد که متاسفانه در این دیدار مغلوب نماینده صرب شد و از صعود به مراحل بعدی باز ماند.

همچنین الکین بابازاده دیگر نماینده تیم کردان در رقابتهای این وزن بود که وی نیز پس از شکست تکواندوکار آلمانی در دور نخست، در دور دوم مغلوب نماینده کرواسی شد و به کار خود در این دوره از رقابتها پایان داد.در آخرین دیدار وزن هفتم کورش چگینی پس از شکست نماینده آلمان به دور دوم صعود کرد علارغم به نمایش گذاشتن رقابتی جذاب و چشمگیر مغلوب حریفی از کشور میزبان شد و صعود به مراحل بعدی باز ماند.

لازم به ذکر است در روز دوم مسابقات یکشنبه 21 آبان ماه پوریا عرفانیان قهرمان ارزنده جهان توانست سومین طلا کشورمانمان را کسب کند ونیز حمید رضا صدری در وزن 33-و محمد هادی نوروزی در وزن 37- به ترتیب گردن آویز نقره و برنز را تصاحب کنند .

همچنین از سوی مسولان برگزار کننده مسابقات پوریا عرفانیان به عنوان فنی ترین ورزشکار ،حسین نعیمی بهترین مربی ومهدی بهادری بهترین داور این دوره از مسابقات معرفی شدند.

 
۲۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.