نوشاد عالمیان به فینال پروتور های جهان راه یافت

نوشاد عالمیان به فینال پروتور های جهان راه یافت
برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز ایران نوشاد عالمیان به رقابت های فینال بزرگ پروتور های تنیس روی میز جهان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ؛ پس از حضور نوشاد عالمیان در دو پروتور آلمان و لهستان و کسب قهرمانی امید ها در رقابت های آلمان و کسب مقام سوم امید ها در مسابقات لهستان و بدست آوردن امتیازات لازم، برای نخستین بار یک ایرانی جواز حضور در رقابت فینال بزرگ پروتور های جهان را کسب کرد.
این موفقیت ورزشکار نامی ایران پس از کسب دو مقام قهرمانی در تورهای جهانی کویت (سال گذشته) و آلمان و دو عنوان سومی در کره جنوبی (سال گذشته) و لهستان در رده سنی زیر 21 سال (امید) بدست آمد .
نوشاد عالمیان که در رقابت های المپیک، شایستگی های خود و پتانسیل تنیس روی میز ایران را به همگان، چه در عرصه ی بین الملل و چه در عرصه داخلی ثابت کرد، یک بار دیگر تاریخ ساز شد و یک " اولین " دیگر برای خود به ثبت رساند.
15 مسابقه تورجهانی سال 2012 در قاره های مختلف دنیا برگزار شد و بعد از آخرین مسابقه که در لهستان به پایان رسید نفرات برتر با کسب امتیازات لازم به فینال یک میلیون دلاری تورهای جهانی در شهر هانگ ژیو کشور چین راه یافتند .
در فینال تورهای جهانی 15 بازیکن برتر بزرگسال ، 7 ورزشکار زیر 21 سال و 7 تیم برتر دونفره که امتیازات بیشتری در رقابت های تورهای جهانی دریافت کردند به فینال راه یافتند که در رده زیر 21 سال نوشاد عالمیان پدیده ارزشمند تنیس روی میز ایران موفق شد رده دوم تورهای جهانی را به خود اختصاص دهد و به رقابت های  فینال بزرگ پروتور های جهان راه یابد .
عالمیان در مسابقات تورجهانی کویت 1400 امتیاز ، کره جنوبی 350 امتیاز ، آلمان 1680 امتیاز و لهستان 350 امتیاز و مجموعه 3780 امتیاز بعد از چن آن از چین تایپه رتبه دوم رده بندی تورهای جهانی را به خود اختصاص داد و بعنوان اولین ایرانی در فینال تورهای جهانی حضور پیدا خواهد کرد .
پس از این دو بازیکن پاتریک فرانزیسکی از آلمان، یوتو مواماتسو از ژاپن، سیمون گایوزی از فرانسه، فنگ چن از سنگاپور و جونگ یونگ سیک از کره جنوبی بهمراه یک بازیکن از چین میزبان مسابقات 8 ورزشکاری هستند که به فینال تورهای جهانی زیر 21 سال به میدان می روند .
رقابت های فینال تورهای جهانی روزهای 16 الی 19 آذرماه در شهر هانگ ژیو چین برگزار می شود و دارای یک میلیون و شانزده هزار دلار جایزه نقدی است .

۲۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.