لاریجانی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین:اراده ورزشکاران جانباز و معلول در جامعه انگیزه ایجاد کرد

لاریجانی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین:اراده ورزشکاران جانباز و معلول در جامعه انگیزه ایجاد کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول نشان دادند که افرادی که به هر حال نقصی دارند خللی در ارده هایشان ایجاد نشد بلکه این اراده و انگیزه چند برابر شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت مجلس شورای اسلامی؛دکتر علی لاریجانی در جریان بازدید از نمایشگاه آشنایی با عملکرد و دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان که در محل راهروی کریدور عبوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایش درآمده بود گفت: بنده در دو مقطع خدمت عزیزان ورزشکار پارالمپیک در تهران وقم رسیده بودم و این همت و اراده ورزشکاران باعث شد که روحیه و انگیزه ای در کشور به وجود آید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  افزود: ورزشکاران جانباز و معلول نشان دادند که افرادی که به هر حال نقصی دارند خللی در ارده هایشان ایجاد نشد بلکه این اراده و انگیزه چند برابر شده است.

وی ادامه داد: در بازی های المپیکی نیز نقش موثری داشتند و معدل مدال های آنان از معدل کلی کاروان ایران بالاتر بود و این بیانگر این است که جانبازان و معلولین از یک اتکای به نفس قابل توجهی برخوردارند.

لاریجانی  با بیان این که این نمایشگاه هم گوشه ای از اراده ورزشکاران و جانبازان را نشان می دهد، گفت: برای نمایندگان مفید است که در حین تردد از مجلس از این نمایشگاه بازدید داشته باشند واز توانایی های عزیزان دیدن داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تفکیک بودجه کمیته ملی پارالمپیک و تایید اساسنامه آن تصریح کرد: این مساله که هم اکنون در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست بررسی است پیگیری خواهد شد.


همچنین رئیس مجلس در جریان بازدید این نمایشگاه با برخی از ورزشکاران و مسئولان جانباز و معلول عکس یادگاری گرفت.

لازم به ذکر است:این نمایشگاه به همت کمیته ملی پارالمپیک در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


۲۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.