نائب رئیس IOC:آسیا تاثیر گذار ترین قاره در سطح جهان ورزش شده است

نائب رئیس  IOC:آسیا تاثیر گذار ترین قاره در سطح جهان ورزش  شده است
توماس باخ نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه نشست شورای المپیک آسیا اعلام کرد قاره آسیا تاثیر گذار ترین قاره در سطح ورزش جهان شده است.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک که برای حضور در سی و یکمین نشست شورای المپیک آسیا به ماکائو سفر کرده بود عنوان کرد: شورای المپیک آسیا یک انجمن قاره ای موفق است که با فعالیتهای خود در این مدت نشان داد نقش بسزایی در ورزش جهان دارد و میزبانی رقابت های متعدد بین المللی در آسیا که برگزار شد و یا در آینده برگزار خواهد گردید می تواند به این امر صحه بگذارد.
وی ادامه داد:به عنوان مثال دو کشور چین و کره جنوبی در بین 5 کشور بازیهای المپیک لندن قرار گرفتند و 6 کشور از این قاره (چین،کره جنوبی،ژاپن قزاقستان ،ایران و کره شمالی ) نیزدر بین 20 کشور اول بازیهای المپیک 2012 لندن قرار گرفتند که این امر بیانگر رشد ورزش در میان کشورهای این قاره می باشد.
توماس باخ تصریح کرد:کشورهای مختلف آسیا با کسب مدالها و عناوین متعدد در بازیهای المپیک و دیگر رقابتهای بین المللی نشان دادند نسبت به قبل قویتر شده اند و شاهد موفقیتهای متعددی از سوی ورزشکاران این قاره در سطوح بین المللی هستیم.

۲۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.