به منظور میزبانی مطلوب سومین دوره بازی های داخل سالن آسیا-ویتنام؛تاکید میزبان بر ارائه کیفیت خدمات بهداشتی ، غذایی و مراقبت های پزشکی

به منظور میزبانی مطلوب سومین دوره بازی های داخل سالن آسیا-ویتنام؛تاکید میزبان بر ارائه کیفیت خدمات بهداشتی ، غذایی و مراقبت های پزشکی
شهر هانوی میزبان برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین دوره بازی های 2009 آسیایی داخل سالن همه تلاش های خود را برای اطمینان از موفقیت این رویداد ورزشی متمرکز کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این شهر حدود 4 هزار نفر را برای مراسم افتتاحیه که به 3 بخش تقسیم شده و  مدت 120 دقیقه به طول خواهد انجامید،  آماده کرده است.
بر اساس این گزارش؛ در شرایطی که آنفلوانزا خوکی به صورت خیلی پیچیده در شرق آسیا از جمله ویتنام پیشرفت کرده، میزبان در نظر دارد تا با آمادگی شمار عظیمی از هنرمندان حاضر در افتتاحیه  بنوعی مانع از تاثیر گذاری منفی این مشکل در برگزاری مراسم گردد.
به همین منظور در مقابله با این وضعیت، رئیس کمیته برگزاری سومین دوره بازی های آسیایی هانوی بر کیفیت تدارکات در زمینه بهداشت غذایی و مراقبت ها توسط خدمات پزشکی تاکید کرد.
وزیر سلامت ویتنام نیز از سازمان های مربوطه، انجام اقدامات لازم را برای پیشگیری و مبارزه علیه این بیماری همه گیر خواستار شد.
سومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن از 30 اکتبر تا 8 نوامبر در 6 ایالت هانوی، های فونگ، باک نینه، های دوآنگ، کوآنگ نینه و هوشیمینه برگزار خواهد شد.
 

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.