مسئول کمیته برگزاری بازیهای المپیک زمستانی 2014 سوچی خبر داد؛ خبرنگاران به اینترنت WIFI رایگان مجهز می شوند

مسئول کمیته برگزاری بازیهای المپیک زمستانی 2014 سوچی خبر داد؛ خبرنگاران به اینترنت WIFI رایگان مجهز می شوند
مسئولان کمیته برگزاری بازیهای زمستانی المپیک 2014 سوچی اعلام کردند جهت هر چه بهتر پوشش خبری و تصویری بازیهای زمستانی،تمامی خبرنگاران حاضر در المپیک به اینترنت بی سیم یا همان WIFIمجهز خواهند گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دمیتری چرنی شنکو، مسئول کمیته برگزاری این دوره از رقابتها در گفتگو با کانال ورزشی R.SPORT  ضمن بیان این مطلب تصریح کرد:برای این منظور قراردادی با یکی از شرکت های معتبر روسیه منعقد کردیم تا بتواند اینترنتی با پهنای باند 10 مگابایت ارائه دهد تا خبرنگاران و تصویر برداران بتوانند در ارائه اخبار،عکسها و گزارشات تصویری بنحو مطلوبی عمل کنند.
وی ادامه داد: البته از آنجاییکه که این اینترنت قرار است تمامی سالن ها، فضای باز رقابت ها و مراکز خبری را پوشش دهد لذا به رغم پیش بینی اولیه ممکن است با توجه به حجم وسیع کار نتوانیم بطور صد در صد رضایت تمامی خبرنگاران و عوامل خبری را با توجه به نوع کارشان برآورده کنیم وبالطبع نمی توانیم در خصوص کاهش نیافتن سرعت اینترنت قول صد در صد بدهیم. لذا بهتر است به رغم امکاناتی که تهیه کردیم این افراد نیز با حداکثر امکانات و پیش بینی های لازم از جانب خود راهی بازیهای المپیک زمستانی سوچی شوند تا در صورت احتمال کاهش سرعت اینترنت، با مشکل خاصی مواج نشوند.
رقابتهای المپیک زمستانی 2014 در ماه فوریه میلای در سوچی ودر 98 رویداد برگزار می شود که در واقع 12 رویداد بیشتر از المپیک زمستانی ونکور خواهد بود.

۲۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.