در نخستین روز از رقابتهای بین المللی جوجیتسو و کشتی با کمربند ؛دو طلا دو نقره و یک برنز سهم ایران

در نخستین روز از رقابتهای بین المللی جوجیتسو و کشتی با کمربند ؛دو طلا دو نقره و یک برنز سهم ایران
در جریان اولین روز مسابقات بین المللی جوجیتسو و کشتی با کمربند تیم ملی ایران توانست با کسب 5 مدال(دو طلا،دو نقره و یک برنز ) بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ در ابتدا حسنعلی نبی زاده توانست با غلبه بر حریفانی از کشور های عراق ،پنجاب ،پاکستان ، قرقیزستان به فینال استایل کلاسیک راه یافته و در فینال در مقابل حریف کره ای به پیروزی دست نیافت و به گردن اویز نقره بسنده کرد.
در ادامه بار دیگر مطابق جدول بازیهای کلاسیک در فری استایل نیز شرکت کرد و بار دیگر در مقابل حریفان عراق،پنجاب ،پاکستان ، قرقیزستان در نهایت به حریفی از کشور کره باخت تا به دومین مدال نقره خود دست یابد.
در ادامه این دوره از رقابتها محمد راحت طلب در وزن 81- با برتری نسبت به حریفانی ازکشورهای پنجاب ، عراق ، پاکستان، افغانستان،در فینال مسابقات مقابل حریفی از موریتانی به پیروزی دست یافت و اولین مدال طلای این رقابتها را به نام ایران ثبت کرد.
رضا فروزان دیگر نماینده کشورمان نیز با پیروزی بر حریف پاکستانی ،عراقی ، قرعه استراحت در نهایت مقابل حریف پاکستانی خود بازماند تا باکسب مدال برنز به کا خود پایان دهد.
راحت طلاب دارنده اولین مدال طلای این رقابتها با حضور در وزن آزاد توانست پس از بر تری مقابل حریفانی از کشور های پنجاب ، عراق ،پاکستان،موریتانی ،در فینال با برتری بر حریف عراقی به دومین مدال طلای خود دست یافت. ،

۲۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.