عضویت کتابخانه آکادمی ملی المپیک ایران در معتبرترین بانک اطلاعات ورزش جهان

کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به عضویت بانک اطلاعات ورزشی جهان در آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، شهرزاد کردبچه مسئول واحد کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی آکادمی در خصوص این بانک اطلاعاتی گفت : sport discus معتبرترین و کاملترین بانک اطلاعات ورزشی دنیا محسوب می شود که شامل مقاله، پایان نامه و طرحهای پژوهشی بصورت چکیده و یا تمام متن می باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 574 نشریه در این بانک اطلاعاتی موجود است که در آنها مطالب علمی ورزشی و اطلاعات فنی رکوردهای جهانی هر رشته موجود است.
کردبچه خاطر نشان کرد : مطالب اصلی این نشریه واطلاعات آن از طریق مراکزی نظیر Insep فرانسه ، مرکز معتبری در کانادا ، AIS استرالیا و سایر مراکز معتبر جهانی جمع آوری شده است.
مسئول واحد کتابخانه آکادمی در خصوص هدف از عضویت در  این بانک اطلاعاتی گفت : برای بالابردن و ارتقاء سطح دانش علمی و کار بردی ورزشکاران مربیان، پژوهشگران و سایر مراجعه کنندگان دسترسی به این بانک را فراهم نموده ایم.
کردبچه در ادامه گفت: در حال حاضر این نشریات علمی توسط این واحد در سی دی های کثیری ذخیره شده و قابل دسترسی و تهیه برای کلیه فدراسیونها می باشد و تاکنون 24 عنوان نشریه علمی ورزشی از سالهای 2007 تا 2009 قابل ارائه می باشد.
گفتنی است فدراسیونهای ورزشی، جامعه ورزش کشور، دانشجویان و علاقمندان می توانند ضمن تماس با مرکز کتابخانه آکادمی به این سی دی ها دسترسی داشته باشند .
شایان ذکر است مرکز کتابخانه و اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با دارا بودن بیش از 14000 عنوان کتب فارسی ولاتین درزمینه های گوناگون ورزشی، غنی ترین مرکز اطلاع رسانی در جامعه ورزش کشور می باشد.
 
 

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.