مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین: قهرمانی در مسابقات جوانان جهان دور از دسترس نیست

با توجه به آمادگی ملی پوشان،قهرمانی ایران در مسابقات جهانی IWAS هندوستان دور از دسترس نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامرضا آسترکی مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین با بیان این مطلب  افزود: دعوت شدگان به این اردو فراتر از حد انتظار کادر فنی تیم ظاهر شدند و این موضوع نشان دهنده وجود پتانسیل و آمادگی وزنه برداران است.
وی خاطر نشان کرد: در تمرینات برگزار شده در این اردو، بچه ها رکوردهای بسیار خوبی زدند. به عنوان مثال "کاظم رجبی"، وزنه 5/282 کیلوگرم بلند کرد که رکورد به یاد ماندنی است.
مربی تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: البته وزنه برداران در اردوها بالاتر از رکورد خود وزنه می‌زنند، چرا که وزنه‌زدن در حضور داوران با آن سخت گیری های خاص خودشان، کاملا با این وزنه زدن ها تفاوت دارد.
وی همچنین با اشاره به رکوردشکنی "سیامند رحمان" ، وزنه بردار جوان معلول کشورمان، گفت: این جوان 20 ساله که از ستاره های اردو است، 270 کیلوگرم وزنه را بر روی سینه برده در صورتی که در مسابقات جهانی 2007، وزنه 230 کیلوگرم را زده بود.
مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در ادامه مسایل روحی و روانی ورزشکاران را به عنوان مهمترین عوامل پیروزی و ناکامی آنان دانست و افزود: اگر بتوان ورزشکارانی را که در اردو رکورد می زنند، تشویق کرد، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در تیم می شود.
آسترکی در پایان تاکید کرد: با توجه به تمرینات وزنه برداران، قهرمانی آنان در مسابقات آیواز هندوستان حتمی است .
شایان ذکر است: دومین دور تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین که با حضور 15 ورزشکار از 10 مرداد ماه آغاز شده بود، دیروز 25 مرداد ماه خاتمه یافت.
تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان خود را برای حضور در مسابقات IWAS هندوستان (معلولین قطع عضو و ویلچری) که آذرماه در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌شود، آماده می کند.

 

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.