2 ستاره ایرانی ورزش آسیا وارد ماکائو شدند

2 ستاره ایرانی ورزش آسیا وارد ماکائو شدند
حمید سوریان و بهداد سلیمی بعنوان دو ستاره ایرانی ورزش آـسیا جهت حضور در مراسم تجلیل از برترین ورزشکاران المپیکی آسیا بامداد امروز وارد ماکائو شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولین شورای المپیک آسیا مقرر شده تا پنج شنبه هفته جاری و در حاشیه سی و یکمین مجمع عمومی این شورا از 20 ورزشکار برتر مرد و زن قاره کهن تجلیل بعمل آید.
این مراسم پنج شنبه طی ضیافتی ویژه در سالن اجتماعات هتل گالاکسی ماکائو برگزار خواهد شد که در بین 10 ورزشکار برتر مرد آسیا حمید سوریان فرنگی کار پرافتخار کشورمان و دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک بهمراه بهداد سلیمی وزنه بردار قدرتمند کشورمان و رکوردار دسته فوق سنگین جهان نیز حضور خواهند داشت.
سلیمی و سوریان که برای حضور در این مراسم صبح روز گذشته تهران را به مقصد ماکائو ترک کرده بودند بامداد امروز در هتل گالاکسی ساکن شدند.
بر اساس این گزارش، مهندس مهدی قدمی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و علی کفاشیان عضو هیات اجرایی کیمته نیز برای شرکت در نشست های تخصصی کمیته های شورای المپیک آسیا عازم این کشور گردیدند. پیش از این محمد علی آبادی رئیس کمیته و بهرام افشارزاده دبیر کل و مهدی کرباسیان خزانه دار کمیته ملی المپیک نیز جهت شرکت در نشست هیات رئیسه شورای المپیک آسیا وارد این کشور شده بودند.

۱۷ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.