رئیس فدراسیون ووشو عراق: ووشوی ایران نقش بسزایی در پیشرفت این رشته در غرب آسیا دارد

رئیس فدراسیون ووشو عراق: ووشوی ایران نقش بسزایی در پیشرفت این رشته در غرب آسیا دارد
تیم ملی ووشو عراق جهت کسب آمادگی و بالا بردن سطح فنی خود یک اردوی مشترک دو هفته ای را با ووشوکاران تیم منتخب زنجان برگزار کرد تا بتواند در راستای بهره برداری از سطح تکنیکی و فنی ووشوکاران ایران خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی ووشو کشورهای عرب در کویت آماده کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "حسین عود درویش" رئیس فدراسیون ووشو عراق در این خصوص گفت: هدف از برگزاری اردو در ایران کسب آمادگی لازم برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی ووشو کشورهای عرب زبان که در پایان ماه نوامبر در کویت برگزار خواهد شد و همچنین بالا بردن سطح فنی تیم ملی ووشوی عراق این اردو را برگزار کردیم و انتخاب ایران به دلیل پیشرفت قابل توجه ووشو در این کشور است و از از طرفی از مربیان خبره و با تجربه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: ووشو ایران قابلیت های زیادی برای رسیدن به قهرمانی جهانی دارد و با وجود عضویت دکتر علی نژاد در هیات رئیسه  فدراسیون جهانی، همیشه ووشو ایران بالاترین مشارکت را در این ورزش و در مسابقات و دوره های داوری و آموزشی داشته و به اعتقاد من دستاوردهای ووشو ایران در رقابتهای برون مرزی به واسطه مدیریت موفق حاکم بر این فدراسیون با وجود امکانات و تجهیزات لازم بوده است.
رئیس فدراسیون ووشو عراق در خصوص تاثیر ووشو ایران در گسترش و توسعه ووشو غرب آسیا نیز گفت:  قطعاً ایران نقش بسزایی در گسترش و توسعه ووشو غرب آسیا دارد ضمن اینکه با میزبانی رقابتهای غرب آسیا در ایران و هماهنگی  این کشورها از طریق برگزاری اردوها گام بزرگی در پیشرفت و گسترش این رشته در منطقه داشته است و حضور تیم ما در اردوی مشترک با زنجان نیز بهترین دستاوردها را از نظر فنی برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.
" حسین عود درویش" در خصوص وضعیت ووشو عراق نیر تصریح کرد: ووشو در عراق کمی با تأخیر آغاز شد و در سال 2007 به تصویب رسید. در حال حاضر و پس از ایجاد بستر مناسب جهت کسب موفقیت، سعی ما در توسعه و گسترش این ورزش است و ما امیدواریم که این تیم در آینده با آمادگی کامل بتواند در مسابقات برون مرزی حضور یابد.  
وی پیشرفت در بخش ساندا را بهتر از تالو خواهند و افزود: در ساندا شرایط بهتری داریم، و در حال حاضر برای پیشرفت و توسعه بخش تالو نیز برنامه های منسجمی را در دستور کار قرار داده ایم.
رئیس فدراسیون ووشو عراق در ادامه با اشاره به برنامه های این فدراسیون برای حضور موفق در رقابتهای برون مرزی اظهار داشت: مسابقات غرب آسیا محک مناسبی برای شناخت حریفان در منطقه است ضمن اینکه این رقابتها باعث ایجاد آمادگی ووشوکاران برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی است و قطعا استفاده از تجربه ووشو ایران در این زمینه از طریق برگزاری اردوها و تمرینات مشترک نقش بسزایی خواهد داشت.
حسین عود درویش رئیس فدراسیون ووشو ایران ضمن قدردانی از فدراسیون ووشو ایران و همکاری همه جانبه مسئولان این فدراسیون جهت برپایی اردوی مشترک با تیم زنجان گفت: قطعا با وجود این همکاری ها و تبادل تجربیات و استفاده از دانش و فن ووشوکاران ایران می تواند این رشته را علاوه بر گسترش در منطقه باعث رشد و پویایی آن شود.

۱۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.