یوسف کرمی:طلای جهانی دانمارک مقدمه کسب طلای المپیک لندن است

یوسف کرمی:طلای جهانی دانمارک مقدمه کسب طلای المپیک لندن است
هر چند آسیب دیگی پایم بهبود یافته اما طبق نظر پزشک تیم سبک تر تمرین می کنم تا بدون آسیب دیدگی و با حداکثر آمادگی راهی پیکارهای جهانی دانمارک شوم.

یوسف کرمی، دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: تیم جوان ولی با انگیزه ای راهی رقابتهای جهانی خواهد شد که شاید در نوع خود کم نظیر باشد و هر چند ممکن است کار سختی پیش رو داشته باشیم ولی بچه ها برای موفقتیت در این رقابتها سر شار از انگیزه اند.
وی ادامه داد:من یک طلا از المپیک طلبکارم و تا این مدال را کسب نکنم دسبت بردار نخواهم بود به همین دلیل سخت تمرین می کنم تا ضمن کسب طلای جهانی دانمارک آنرا به طلای لندن وصل کنم.
کاپیتان تیم ملی اعزامی به پیکارهای جهانی دانمارک در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید با توجه به ترکیب جوان تیم اعزامی به جام جهانی شرایط برای بازیکنان با تجربه تر مثل شما  حساس تر خواهد بود تصریح کرد:بله به همین دلیل جدای از نهایت تلاش خود برای موفقیت در این مسابقات می بایست به جوانترها هم کمک کنم ولی همین را بگویم که بچه ها در اردو مثل باتجربه ها عمل می کنند و کادر فنی حداکثر تلاش خودرا کرده و فکر می کنم به رغم جوان بودن تیم با نتایج خوبی به کشور بازگردیم.

۲۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.