با حضور رباب شهریان ؛کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا در بانکوک تشکیل جلسه داد

با حضور رباب شهریان ؛کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا در بانکوک تشکیل جلسه داد
کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا روز گذشته با حضور رباب شهریان رئیس کمیسیون زنان و ورزش کشورمان در بانکوک تایلند تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا روز گذشته در بانکوک تایلند تشکیل جلسه داد و از موفقیت ورزشکاران زن قاره آسیا در بازی های المپیک 2012 لندن قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش؛ تمامی 10 عضو این کمیته درجلسه فوق حاضر بودند و به بررسی اساسنامه شورای المپیک آسیا و همچنین مفاد پنجمین کنفرانس جهانی کمیته بین المللی المپیک در خصوص زنان و ورزش که در ماه فوریه در لس آنجلس برگزار شد، پرداختند.
گفتنی است؛ اعضای این کمیته افزایش نقش ورزشکاران زن در مسابقات مهمی مانند شانزدهمین دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگژو و به ویژه بازی های المپیک 2012 لندن را یاد آور شدند.
برای نخستین بار در تاریخ المپیک، تمامی 204 کمیته ملی المپیک از جمله کشورهای قطر، عربستان سعودی و برونئی ورزشکاران زن خود را به سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن اعزام کردند. برخی از زنان حامل پرچم، بعضی سرپرست کاروان و معاون سرپرست کاروان بودند.
شایان ذکر است؛ کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا همچنین از روند رو به رشد حضور زنان در رقابتهای ورزشی ابراز خوشحالی کرد. این کمیته برگزاری سمینار زنان در سطح منطقه ای و قاره ای را در پلان کاری خود در چرخه جدید قرار داد.
رباب شهریان رئیس کمیسیون زنان و ورزش کشورمان ضمن حضور در این نشست به ارائه نتایج کارگاه IOC/OCA پرداخت.

۱۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.