دومین دوره رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا؛شکست تیم ملی سرکل کبدی ایران برابر هندوستان

دومین دوره رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا؛شکست تیم ملی سرکل کبدی ایران برابر هندوستان
تیم ملی سرکل کبدی ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های سرکل کبدی آسیا در لاهور پاکستان عصر روز گذشته در دیداری حساس نتیجه را با حساب 53 بر 35 به هندوستان قهرمان دوره قبل واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، دومین دوره رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در شهر لاهور پاکستان در جریان است و تیم ملی ایران روز گذشته در چهارمین دیدار خود به مصاف هندوستان قهرمان دوره گذشته رقابت ها رفت و با حساب 53بر35 نتیجه را وگذار کرد.
 تیم کشورمان در نیمه اول عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشت و تنها با 7 اختلاف امتیاز نتیجه بازی را با حساب  26به 19 به هند واگذار کرد ،در نیمه دوم بازیکنان پرتلاش کشورمان مصمم بودند اختلاف امتیازی نیمه اول را جبران کنند اما بازیکنان با تجربه هندی به خوبی توانستندبازی را تا پایان کنترل کنند و پیروز از زمین خارج شوند.
هندوستان با این برد به فینال این رقابت ها راه یافت تا حریف پاکستان میزبان رقابت ها شود و تیم ایران برای کسب مدال برنز امروز باید در آخرین دیدار خود به مصاف نپال برود.
دومین دوره رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا با حضور 6 کشور از روز پنج شنبه 11 آبان ماه در لاهور پاکستان آغاز شده و امروز با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال رقابت ها به پایان خواهد رسید.
تیم ملی سرکل کبدی ایران روز چهارشنبه 17 آبان ماه ساعت 15 به وقت تهران از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)وارد کشورمان خواهد شد.

۱۵ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.