فدراسیون ورزشهای همگانی اولین دوره مسابقات هنرهای فردی با توپ را برگزار می کند

فدراسیون ورزشهای همگانی اولین دوره مسابقات هنرهای فردی با توپ را برگزار می کند
فدراسیون ورزشهای همگانی در نظر دارد اولین دوره مسابقات روپایی و هنرهای فردی با توپ را با حضور علاقمندان سراسر کشور روز جمعه 19 آبان ماه در تهران برگزار نماید .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، اولین دوره مسابقات هنرهای فردی با توپ و روپایی قرار است با همکاری کمیته روپایی انجمن هنرهای فردی و نمایشی فدراسیون ورزشهای همگانی در سه آیتم و در کلیه رده های سنی روز جمعه هفته جاری در سالن تختی فاز سه اندیشه شهریار برگزار شود .

طبق اعلام مهدی حب درویش رئیس کمیته روپایی ، این رقابتها قرار است در سه آیتم به شرح ذیل برگزار شود : 1- ورزشکار   می بایستی بهترین حرکتهای نمایشی با توپ خود را در عرض 5 دقیقه به انجام رساند . 2- در آیتم دوم ورزشکار می بایستی جمعا 9 روپایی را با روی پا ، ران پا و سر در عرض دو دقیقه به انجام رساند که در این بخش ورزشکاری بیشترین امتیاز را از آن خود خواهد کرد که بیشترین روپایی را به انجام رسانده باشد . 3- در بخش پایانی ، ورزشکار می بایستی در حالی که توپ را با انجام حرکات روپایی حمل می نماید در عرض کمتر از دو دقیقه از بین 10 مانع موجود به صورت رفت و برگشت عمل نماید .

۱۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.