والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه چهارم قرار گرفت

والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه چهارم قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی :تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاداسلامی که قهرمان چندین دوره رقابتهای والیبال ساحلی  ایران و آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است به نمایندگی از کشورمان در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان آسیا و اقیانوسیه که در جزیره هایکو کشور چین برگزار میگردد حضور یافته است
 رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه یکی ازمعتبرترین رقابت ها دراین دو قاره پهناور محسوب میشود که دانشگاه آزاد اسلامی نماینده کشورمان توانست با 6 پیروزی مقتدرانه در مقابل تیم های قدرتمند : استرالیا- چین - عمان - تایلند و مالزی و قزاقستان پا به مرحله نیمه نهائی بگذارد . در ادامه این رقابت ها در روز شنبه تیم دانشگاه آزاد اسلامی نماینده کشورمان به مصاف تیم قدرتمند و سخت کوش مالزی رفت و توانست این تیم ر ا با نتیجه 2 بر 0 مقلوب تجربه و توانمندیهای خود سازد و به مرحله یک هشتم نهائی راه یافت .  
درمرحله یک هشتم نهائی ازاین رقابت ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی رودرروی تیم بسیار قدرتمند قزاقستان که یکی از  قدرتهای برتر والیبال ساحلی در اسیا و جهان محسوب میشود قرار گرفت و توانست با بازی  بدون نقص : پرویز فرخی و آق محمد سلاق بازیکنان با ارزش خود و هدایت و آنالیز حمید موحدی مربی با تجربه این تیم 2 بر صفر با نتایج : 21-15 و 22-20 تیم بسیار قدرتمند و بلند قلمت قزاقستان را از پیش رو بر داشته و خود را به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برساند.
تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت 9 صبح امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه رودر روی تیم اصلی چین . میزبان مسابقات که از حمایت  تماشاگران چینی بهره میبرد و در زیر باران سیل آسا.  قرار گرفت و علی رغم ارایه یک بازی دیدنی و نزدیک با حریف قدر خود 2 بر صفر با نتایج : 22-20 و 21-19  بازی را واگذار کرد و از راه یابی به فینال باز ماند. تیم دانشگاه برای تعیین مقام سومی این مسابقات مجددا در ساعت یک بعدازظهر به وقت چین به میدان رفت و با یکی دیگر از قدرتهای طراز اول قاره یعنی اندونزی مواجه شد در طی این دیدار تیم اندونزی با نتیجه دو بر  یک از سد تیم دانشگاه آزاد اسلامی گذشت تا تیم دانشگاه به مقامی بیش از چهارمی نتواند دست یابد.
نمایندگان کشورمان بامداد فردا به ایران باز می گردند
۱۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.