رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابتهای قهرمانی ٱسیا تبریک گفتند

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابتهای قهرمانی ٱسیا تبریک گفتند
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیتهٰ طی پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود خطاب به قهرمانان نوجوان کشورمان آورده است:خدای خود را شاکرم در این ایام عزیز و عید بزرگ غدیر خم قهرمانی شما دلاور مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا دل میلیونها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد.

ضمن تبریک این پیرزی به شما ملی پوشان عزیز ٰکادر فنیٰ دست اندرکاران زحمتکش فدراسیون و ملت عزیز ایران فرارسیدن عید غدیر خم را به ملت بزرگ ایران نیز  تبریک گفته و بدون تردید توسلات به همین ائمه اطهار (ع) و دعای خیر مردم در کنار ماهها تلاش و تمرین و ممارست شما عزیزان این قهرمانی ارزشمند را برای ورزش کشورمان به ارمغان آورده است.آفرین بر شما آینده سازان ورزش کشور که دل ملتی را شاد کردید.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته نیزضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم بر ملت ایران ابراز داشت:قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا دل میلیونهای هموطن ایرانی را در سرتاسر جهان شاد کرد. 

ضمن تبریک این قهرمانی به ملی پوشانٰ کادر فنی و مسئولان فدراسیون و بخصوص ملت عزیزٰ امید می رود ورزش ایران همچنان بعد از درخشش متعدد درعرصه بین المللی بتواند تحت لوای عنایات الهیٰ حمایت دولت محترمٰ دعای خیر مردم و برنامه ریزی و تلاش مسئولان فدراسیون های ورزشی کادر فنی و قهرمانان روند رو به رشد خود را در عرصه آسیایی و جهانی ادامه دهد.

۱۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.