جراحی موفقیت آمیز زانوی معتمد

جراحی موفقیت آمیز زانوی معتمد
محمد باقری معتمد، دارنده مدال نقره بازی های المپیک لندن توسط دکتر محمدرازی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛باقری معتمد که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه زانو در بازی های المپیک موفق به کسب مدال نقره شد،در نهایت توسط دکتر محمدرازی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر رازی درباره شرایط این عمل جراحی و مدت زمان بازگشت معتمد به میادین ورزشی گفت: معتمد نزدیک به چهارماه قبل از اعزام به المپیک لندن از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شده بود، اما با توجه به درپیش بودن بازی های المپیک تلاش کردیم تا با فیزیوتراپی وی را آماده نگه ‌داریم تا المپیک را از دست ندهد. خوشبختانه عمل جراحی موفقیت‌آمیزی روی پای او انجام شد، اما به هر ترتیب پیش بینی ما این است که تقریبا یکسال برای بهبودی زانوی پای معتمد زمان نیاز است.
همچنین دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه این فدراسیون از همه ورزشکاران و بویژه ملی پوشان حمایت کامل می کند، تصریح کرد:خوشبختانه عمل جراحی معتمد با موفقیت انجام شد و در این باره ضمن اعلام حمایت کامل خود از این قهرمان ارزنده برای او آرزوی تندرستی کامل داریم.
وی همچنین از دکتر محمدرازی نایب رئیس فدراسیون نیز به دلیل نگاه ویژه ای که به ملی پوشان رشته های مختلف دارد ، تشکر کرد.
در این میان باقری معتمد هم که قرار است روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شود،گفت: به هر حال با توجه به شدت مصدومیتم و با تشخیص پزشکان انجام این عمل جراحی اجتناب ناپذیر بود و خوشبختانه عمل موفقیت آمیزی صورت گرفت آنچه مسلم است برای بازگشت به شیاپ چانگ عجله ای ندارم و پس از بهبودی کامل بازهم برای کسب افتخار برای کشورم تلاش می کنم.

۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.