سرمربی کره: ایران بهترین بازی خود را انجام داد

سرمربی کره: ایران بهترین بازی خود را انجام داد
سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی پس از شکست در برابر ایران گفت: نوجوانان ایران امروز در برابر کره بهترین بازی خود در این رقابت ها را انجام دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"کیم یونگ ایل" در نشست خبری بعد از بازی با ایران افزود: بازیکنان ایران قد بلند و در کار دفاعی خوب هستند. تیم ما در ست های اول و سوم در برابر ایران هماهنگی خوب نداشت، البته ایران نیز بهترین بازی خود را انجام داد.
وی با بیان اینکه دریافت سرویس های ایران برای بازیکنان کره بسیار مشکل بود، گفت: دفاع تیم ایران نیز خوب بود و اگر توپی را به اسپکر می رساندیم با مشکل دفاع ایرانیان روبرو می شدیم.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی تصریح کرد: در ست دوم به دلیل تغییر تاکیتک و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان کره به پیروزی رسیدیم.
وی پیش بینی قهرمان این دوره از رقابت ها را غیر ممکن دانست  گفت: بعد از مرحله یک چهارم نهایی شاید بتوان در مورد قهرمانی پیش بینی کرد. در حال حاضر شرایط تیم های روز به روز تغییر می کند.
کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کره نیز در این نشست افزود: به دلیل اشتباهات بازیکنان کره امتیازهای زیادی از دست دادیم. هماهنگی تیمی کره نیز به ویژه در ست اول و سوم دچار مشکل شد.
تیم والیبال کره حنوبی در آخرین دیدار مرحله دوم جام نهم خود سه بر یک مغلوب ایران شد تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.