والیبال سریلانکا مغلوب چین تایپه شد

والیبال سریلانکا مغلوب چین تایپه شد
تیم والیبال نوجوانان چین تایپه در نخستین بازی روز دوم مرحله دوم نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست سریلانکا شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پنجمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز یکشنبه با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد تا هشت تیم برتر جایگاه خود را در جدول مرحله دو مشخص کنند.
در نخستین بازی امروز و در گروه E، دو تیم سریلانکا و چین تایپه از ساعت 10 صبح به مصاف هم رفتند که نوجوانان تاپیه در یک دیدار سنگین موفق به شکست سه بر دو سریلانکا شدند.
تیم والیبال نوجوانان چین تایپه در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب سریلانکا شد، اما در ست های اول، چهارم و پنجم این دیدار دو ساعته به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 15 بر 7 به پیروزی رسید.
چین تایپه با کسب این پیروزی جایگاه سومی را برای خود در گروه E مرحله دوم جام نهم تثبیت کرد و سریلانکا نیز در این گروه چهارم شد تا در مرحله یک چهارم نهایی با تیم نخست گروه F بازی کند.
در این گروه دو تیم ایران و کره جنوبی حضور دارند که از ساعت 16 در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف سرگروه و تیم دوم مشخص شود


۷ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.