پس از اتمام جلسه امروز در محل همایش‌های سازمان صداوسیما ؛تصمیم‌گیری در مورد نحوه قرعه‌کشی بازیهای همبستگی، به فردا موکول شد

پس از اتمام جلسه امروز در محل همایش‌های سازمان صداوسیما ؛تصمیم‌گیری در مورد نحوه قرعه‌کشی بازیهای همبستگی، به فردا موکول شد
نخستین جلسه اعضای فدراسیون بین المللی همبستگی کشورهای اسلامی (ISSF) با نمایندگان فدراسیون‌های قاره‌ای و جهانی و روسای فدراسیون ‌های ورزشی کشورمان در محل همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در ابتدای این نشست حسن میرزاآقابیک دبیر اجرایی ستاد بازیها ضمن خوشامدگویی به تمامی میهمانان، سطح کیفی بازیهای همبستگی را بعد از مسابقات جهانی و المپیک، بالا توصیف و ابراز امیدواری کرد؛ جمهوری اسلامی ایران بتواند بهترین شرایط را برای میزبانی فراهم کند.
محمد صالح قذدر، دبیرکل ISSF هم با بیان اینکه در این جلسه می‌توان ایده‌های کلی برگزای دومین دوره بازیهای همبستگی را مطرح کرد،از طرف سلطان بن فهد عبدالعزیز، رئیس عربستانی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی از تمامی حاضرین در نشست تشکر کرد.
در این جلسه قرار بود نحوه قرعه‌کشی 5 رشته تیمی فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال و واترپلو با حضور نمایندگان قاره‌ای و جهانی این رشته‌ها و همینطور روسای فدراسیون‌های ورزشی کشورمان برررسی شود،اما به علت اینکه تعداد دقیق کشورهایی که برای حضور در مسابقات، لیست نفرات خود را اعلام کرده‌اند، نهایی نشده بود، مقرر شد در جلسه‌ای که فردا بعدازظهر در محل ستاد برگزار می‌‌‌شود، اطلاعات کامل‌تری در اختیاران نمایندگان فدراسیون‌ها قرار گیرد.
بشیر طرابلسی، رئیس گروه نظارتی ISSF پیشنهاد برگزاری جلسه فردا را مطرح کرد تا مراسم قرعه‌کشی روز سه‌شنبه، بدون کم ترین مشکلی برگزار شود.
طرابلسی همچنین مقرر کرد پس از انجام مراسم قرعه‌کشی هیچ گونه تغییری در تعداد تیمهای شرکت کننده در 5 رشته تیمی بازیهای همبستگی داده نشود، اما شرایطی فراهم شود تا کشورهایی که تاکنون برای حضور در این بازیها اعلام آمادگی نکرده‌اند در رشته‌های انفرادی فرصت ثبت نام داشته باشند.

۲۵ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.