جدال عالمیان با برترین امیدهای جهان؛جایزه یک میلیون دلاری فینال تورهای جهانی

جدال عالمیان با برترین امیدهای جهان؛جایزه یک میلیون دلاری فینال تورهای جهانی
مسابقات فینال تورهای جهانی روزهای 16 الی 19 آذرماه در شهر هانگ ژو چین با حضور برترین های دنیا برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی کمیته ئملی المپیک و به نقل از  سایت فدراسیون تنیس روی میز ، فینال مسابقات تورهای جهانی قرار است روزهای 16 الی 19 آذرماه با حضور 16 بازیکن برتر بزرگسال و 8 بازیکن برتر امیدهای جهان در شهر هانگ ژو چین برگزار شود . نوشاد عالمیان ملی پوش ارزشمند کشورمان هم اکنون با 1750 امتیاز کسب شده در دو تورجهانی کره جنوبی و کویت رتبه نهم رده بندی امیدها در تورهای جهانی را داراست و حضور در دو تورجهانی آلمان و لهستان و کسب امتیازات لازم می تواند او را راهی فینال تورهای جهانی کند . اگر این اتفاق رخ دهد نوشاد عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که سال 2009 در فینال جوانان جهان و در سال 2012 در فینال تورهای جهانی امید حضور خواهد داشت . اما رقبای عالمیان نیز برای کسب امتیاز حضور در فینال تورهای جهانی راهی آلمان و لهستان شده اند . جایزه وسوسه انگیز یک میلیون و شانزده هزار دلاری این مسابقات باعث شده رقابت سختی برای حضور در فینال تورهای جهانی در جریان باشد .

در ماه 11 ( اکتبر ) 2012 دو رویداد مهم برگزار می شود تا تکلیف نفرات راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شوند .  مسابقات تورجهانی آلمان با حضور 301 بازیکن از 41 کشور جهان روزهای 10 الی 14 آبان ماه در شهر برمن و رقابت های تورجهانی لهستان روزهای 17 الی 21 آبان ماه در شهر پوزنان این کشور برگزار می شود که نوشاد و نیما عالمیان نمایندگان کشور در این دو پیکار مهم جهانی هستند که با هدایت احمد جعفرپور در دو شهر برمن و پوزنان در دو رده بزرگسالان و امید به مصاف حریفان خود می روند .

نوشاد عالمیان که در هر دو مسابقه بعنوان سید دو رده سنی امید بعد از چن آن از تایپه قرار دارد اگر موفق شود امتیازات لازم را کسب کند به فینال تورهای جهانی در چین راه خواهد یافت و روز 16 آذرماه می باید با برترین های جهان رقابت کند .

چن آن از تایپه ، سیمون گایوزی از فرانسه ، پاتریک فرانزیسکی از آلمان ، یوتو موراماتسو ، ماهارو یوشیمورا و یودا جین از ژاپن و کریستان کارلسون از سوئد رقبای نوشاد عالمیان در مسابقات امیدهای آلمان و لهستان خواهند بود .
۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.