در نخستین بازدید از لیل هامر نروژ؛رئیس کمیسیون هماهنگی IOC : شهر پیشرفت خوبی برای میزبانی المپیک زمستانی نوجوانان داشته است

در نخستین بازدید از لیل هامر نروژ؛رئیس کمیسیون هماهنگی IOC  : شهر پیشرفت خوبی برای میزبانی المپیک زمستانی نوجوانان داشته است
نخستین بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از لیل هامر نروژ شهر میزبان دومین دوره بازی های المپیک زمستانی نوجوانان 2016 به اتمام رسید.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این بازدید به ریاست آنجلا ریوگریو آمریکایی عضو کمیته بین المللی المپیک و قهرمان هاکی روی یخ به همراه اعضای کمیسیون صورت گرفت.
بر اساس این گزارش ؛ در این بازدید اعضای کمیسیون هماهنگی از پیشرفت های سریع انجام شده توسط کمیته برگزاری این دوره از بازی ها از زمان انتخاب شهر میزبان ( دسامبر 2011) تا کنون بسیار شگفت زده شدند.
اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از پایگاه هایی که میزبان رویداد های ورزشی این دوره از بازی ها خواهند بود نیز بازدید به عمل آوردند.
گفتنی است ؛ اکثریت پایگاه هایی که در سال 2016 مورد استفاده قرار خواهند گرفت برای بازی های المپیک زمستانی 1994 ساخته شدند. یکی از پایگاه های بی نظیری که به طور کامل برای بازی های المپیک زمستانی نوجوانان ساخته خواهد شد، دهکده ورزشکاران ورزشکاران خواهد بود که ساخت آن از تابستان سال 2013 آغاز خواهد گردید و بعد از اتمام بازی ها نیز مورد استفاده دانشجویان قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون هماهنگی برای دومین دوره بازی های المپیک زمستانی نوجوانان در سال 2016 در خاتمه اعلام کرد: ما از کارهایی که توسط کمیته برگزاری بازی ها در این مدت زمان کوتاه تا کنون صورت گرفته بسیار متعجب شدیم. برای ما هیچ شکی نیست که لیل هامر نه تنها میزبان موفقی برای این بازی های المپیک زمستانی نوجوانان در سال 2016 خواهد بود بلکه میراثی عظیم را برای ورزشکاران نوجوان بعد از برگزاری رقابتها به جا خواهد گذاشت.
شایان ذکر است ؛ نخستین دوره بازی های المپیک زمستانی نوجوانان از 13 تا 22 ژانویه 2012 در اینسبروک اتریش برگزار خواهند شد و بنا به به گفته ی کمیته بین المللی المپیک بیش از هزار ورزشکار بین سنین 15 تا 18 سال در بازی های المپیک زمستانی نوجوانان شرکت می کنند.


۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.