مسابقات جهانی سیزم - ویتنام؛تکواندو ایران قهرمان جهان شد

مسابقات جهانی سیزم - ویتنام؛تکواندو ایران قهرمان جهان شد
تیم تکواندو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین دوره پیکارهای نظامیان جهان (سیزم) که به میزبانی ویتنام(هوشیمینه) و با حضور 37 کشوربرگزار شد، توانست با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛این رقابتها در سه بخش کیوروگی،پومسه و دفاع شخصی در ورزشگاه بزرگ میلیکاری جون برگزار شد که در پایان رقابتها تیم تکواندو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانست با کسب 3 مدال طلا،2 نقره و 2 برنز کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را در اختیار بگیرد.
در سومین روز از این مسابقات محمد امامی(وزن ششم)با شکست تکواندوکارانی از رومانی،امریکا و آلمان به فینال راه پیدا کرد و موفق شد در نهایت حریف قدرتمند کره جنوبی خود را با اقتدار مغلوب کرده و مدال طلای رقابتهای جهانی سیزم را تصاحب کند.
مهدی خدابخشی(وزن هفتم)نیز ابتدا بر حریفانی از اندونزی،کره جنوبی و هلند پیروز شده و به مرحله پایانی صعود کرد و در فینال تکواندوکار اردنی را از پیش رو برداشت و توانست سومین مدال طلای کاروان اعزامی را در اختیار بگیرد.
پیش از این علی شاکری(وزن اول) به مدال نقره،یاسین اکبرنتاج(وزن دوم)مدال برنز،روح الله ابراهیمی(وزن چهارم)مدال برنز و بهنام بیات(وزن پنجم)مدال نقره را کسب کرده بودند.
گفتنی است؛تیم تکواندو نظامیان ایران با کسب 3 مدال طلا،2نقره و 2 برنز قهرمان مسابقات جهانی سیزم شد و تیم چین با 3 طلا و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و همچنین کره جنوبی با 1 طلا،2نقره و 2 برنز به عنوان سومی رضایت داد.
شایان ذکر است؛مرتضی سلطانی به عنوان بهترین مربی و سجاد مردانی به عنوان فنی ترین بازیکن و تیم تکواندو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین تیم مسابقات معرفی شدند.
۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.