دبیر کل فدراسیون والیبال: همه چیز آماده است

دبیر کل فدراسیون والیبال: همه چیز آماده است
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه همه امکانات مورد نیاز میزبانی آماده است، گفت: شرایط خوبی برای بازی، تمرین و اسکان تیم های مهمان در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا مهیا شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛"محمود افشاردوست"  افزود: ابتدا قرار بود مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در اصفهان برگزار شود، پس از اینکه شهر میزبان تغییر یافت، تلاش شبانه روزی زیادی انجام شد تا کلیه امکانات مورد نیاز این رویداد آسیایی ورزش والیبال در تهران مهیا شود.
وی در ادامه با بیان اینکه چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی مکزیک را به دست می آوردند، گفت: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 2013 سال آینده به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد و چهار تیم برتر جام نهم در تهران جواز حضور در این رقابت ها را به دست خواهند آورد.
دبیرکل فدراسیون والیبال در باره تیم ملی نوجوانان ایران نیز گفت: این تیم انتخاب شده از بیش از 900 استعداد والیبال در گروه سنی نوجوان است که در مدت یک سال گذشته تمرینات زیادی را پشت سر گذاشته است.
وی تصریح کرد: تیم والیبال نوجوانان در مدت آماده سازی در بسیاری از شهرهای ایران اردو زده و دیدارهای تدارکاتی زیادی نیز برگزار کرده است. فدراسیون تلاش داشت دیدار تدارکاتی برون مرزی نیز برای این تیم مهیا کند که متاسفانه شکل نگرفت.
افشاردوست با بیان اینکه تیم والیبال نوجوانان در دو هفته گذشته شرایط خیلی بهتری کسب کرده است، گفت: این وضعیت نشان می دهد که فشار تمرینات کاهش یافته و تیم آماده برای حضور در مسابقات می شود.

ملی پوش اسبق تیم ملی کشورمان در ادامه با بیان اینکه تیم نوجوانان فعلی پشتیوانه جوانان دو سال آینده خواهد بود، گفت: این رقابت ها نخستین تجربه آنان در مسابقات آسیایی است و امیدواریم که بتوانند بدون استرس بازی تماشاگر پسندی را ارائه کنند.
نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا چهارشنبه با حضور 11 کشور در تهران آغاز می شود و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.

۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.