نگاهی بر برگزاری پنجمین همایش توریسم ورزشی

نگاهی بر برگزاری پنجمین همایش توریسم ورزشی
با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی پنجمین همایش توریسم ورزشی کشور بمناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی ابن ابی طالب و حضرت فاطمه زهرا سلام ا... علیها و روز ملی تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مراسم افتتاحیه این همایش با حضور معاون ورزش و سایر مسئولیت مرتبط با موضوع از محل اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز استان و مسئولین مرتبط با موضوع و همچنین نمایندگان اعزامی  این کمیته بعنوان  لیدرهای همایش و ورزشکاران رشته های دوومیدانی، اسکیت و دوچرخه سواری آغاز شد و بصورت  مشترک ورزشکاران در رشته های فوق با همراهی گروه اعزامی این کمیته پیمایش در مسیر جاده ای تا شهر چناران ادامه یافت و پس از آن مراسم ویژه ای از سوی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان چناران انجام گرفت.
این همایش در استانهای خراسان شمالی، گلستان نیز به همین منوال ادامه داشت. پس از حضور نمایندگان این کمیته در استان مازندران، ابتدا نمایندگان اعزامی جلسه مشترکی با حضور مدیر کل استان، خبرنگاران و نمایندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز مازندران تشکیل دادند که در این جلسه شیلد ویژه ای از سوی نماینده کمیته ملی المپیک ایران به مدیر کل استان اهدا شد و پس از آن همایش مزبور با حضور فعال نمایندگان این کمیته با دوچرخه در مسیر جاده ای از مازندران به سمت تهران ادامه یافت.
نهایتاً در روز 26/7/1391 مراسم اختتامیه همایش فوق در محل آکادمی ملی المپیک ایران برگزار گردید و از سوی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی لوح ویژه ای به آقایان سید کوروش مجتبوی رئیس کمیسیون توریسم ورزشی و سرپرست گروه، علی اصغر صلواتیان پزشکیار گروه و ابراهیم تشیعی به عنوان مسئول امور هماهنگی اهدا شد.

۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.